Fotbollsmatch..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja nu har jag bänkat mig i soffan.. Elina har somnat.. Hon fick bara sovit knappt en timma idag på dan för att hon skulle somna i tid ikväll för imorgon får hon allt gå till dagis.. Visst hon är väldigt hostig och snuvig fortfarande men hon är alldeles för pigg för att stanna hemma.. Jag blir så sjukt uttråkad med.. Fy fan! Nu hejar vi på Sverige och hoppas dom tar hem denna match! Heja Zlatan!! Daniel tränar och skulle hämta ut proteinpulver som vi hade beställt.. Gott! Mitt var helt slut!! Annars idag har vi ju tagit det väldigt lungt.. Lagade lasagne förut idag och det blev 4 matlådor över.. Gott! Jobbar sent i morgon och sen är det tidigt igen Torsdag- fredag... Nu när jag kom hem från träningen så fick Elina duscha med mig.. Fina lilla kråkan.. 

Tror bestämt att hon börjar runda till sig lite nu.. Börjat äta mycket bättre.. Jag har precis ätit lite kvällsmat..

1 kokt ägg, keso med apelsin och 2 riskakor med jordnötssmör och ett glas lågkalorijuice.. Nam nam! 

Kommentera inlägget här :