Jävla skithelg!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag är trött, grinig och bara allmänt lipig!! Nej jag är fanemej inte gravid bara jävligt störd av alla jävla konstiga hormoner i kroppen.. Behöver bli av med spiralen för dessa dagar är hemska.. Mitt tålamod är noll och jag är bara allmänt stressad och grinig!! Det går ju självklart ut över Elina och det känns hemskt... Usch!!! Träningen är katastrof och idag mitt i passet kom tårarna.. Jag var så sjukt långt efter alla andra.. Ryggen värkte och mina underarmar krampade som bara den.. Ville bara gå därifrån.. Fy fan!!! Jag orkar inte riktigt med mig själv.. Blir hatisk mot mig själv och det gör mig bara mer grinig! Tur att jag bara varit hemma i helgen.. Kalas igår för Oliver som fyllde 8 år.. 

Sötfia med paket:) efter kalaset åkte vi alla och åt på New York restaurangen vid stationen och efter det åkte jag och Daniel hem.. Vi nattade Elina och sen öppnade vi en flaska rött.. Kikade på så mycket bättre och gick sen och la oss.. Idag vaknade vi vid 8... Daniel åkte med sin papoa för att hämta soffa i Skåne och Daniels mamma kom hit och passade Elina så jag kunde träna.. Nu hoppas jag Elina somnar snart för imorgon är det dagis för den lilla fröken.. 

Kommentera inlägget här :