Nattens land...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja jag vet kl är bara lite över åtta på kvällen men Elina somnade precis och jag har krupit ner under täcket.. 

Vansinnigt trött!! Elina drömde mardröm i morse så hon kom skrikandes in till oss tjugo över 5 och innan vi hann somna om så började ju Daniels alla alarm och lampor att sätta igång så då var det ja god morgon då.. Fick sätta på tvn och ge skruttan välling så jag fick vila några min till men sen var kl 8 och det var dax att gå upp.. Idag har jag bara stått och packat utskick på jobbet.. Jäkligt skönt att göra nått annat.. Sen redan efter kl 16 fick vi bege oss hemåt då skulle bryta strömmen på jobbet.. Tackade vi för.. Jag åkte och hämtade skruttan och åkte hem där Daniel stod och lagade mat.. Gott!!! Daniel har nu stuckit och jobbat igen.. Jag jobbar tidigt i morgon då jag och syrran skall få nyckeln till lokalen efter jobbet imorgon.. Har en del att fixa men jäklar vad kul det skall bli på lördag på festen!!! Nä nu är det natti natt! 

Kommentera inlägget här :