Så trött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
På allt.. På livet.. Riktigt dålig dag.. Mår skit.. Stressad och orolig.. Orolig över min älskade unge som åter igen blivit sjuk.. Hon har legat och hostat sen hon somnade i bilen förut vid 19.. Lilla kråkan kunde verkligen inte hålla sig vaken.. Hon sov knappt en halvtimma middag under dan så det var väl inte konstigt.. Hon är snorig och hostig och när jag bytte blöja på henne förut såg det ut som blod i blöjan.. Inte mycket men stänk av det.. Vad kan det vara??? När dom är nyfödda vet jag ju att det kan hända men nu??? Skall kolla blöjan i morgon bitti.. Luktar ju VAB åter igen.. Så tröttsamt.. :( är det blod i blöjan imorgon igen så får jag åka in med henne.. Denna ständiga oro för sitt barn.. Annars idag så tog vi en lugn morgon.. Så skönt.. Efter frukost så tog jag och snuttan en promenad i det sköna vädret till centrum.. Behövde köpa en ram till ett foto jag hade beställt i present till Marie.. 

Blev ju riktigt fint! Elina var inte alls helt 100... Så hon somnade i vagnen på väg hem.. Men kom bara hem och bar in henne i sängen.. Trodde hon skulle sova vidare men efter 5-10 min kom hon ut knallandes.. Lilla kråkan.. Hon fick äta lunch med oss och jag åkte sen hem till Marie för att lämna presenten och hämta lite barnkläder som hennes barn vuxit ur.. Efter det var det en snabbhandling och åka hem för där var Therese och Mikael på besök med deras goa ungar Novalie och Joline:) vi fika och gick sen ut och lekte lite med barnen på lekplatsen..ja sen åkte ju Daniel , jag och Elina till boxen.. Jag tränade först och sen var det Daniels tur men då åkte jag hem med Elina.. Hon var ju både hungrig och trött och mådde ju inte bra.. Lilla kråkan.. Fick gett henne mat här hemma och passade på att duscha snabbt sen åkte vi och hämtade Daniel... Då kunde hon inte hålla sug vaken längre och Daniel kunde inte väcka henne.. Vi handlade med oss mat hem.. Händer ju ALDRIG längre men idag orkade jag verkligen inte laga nått. Ja Elina fick lägga sig för natten och jag har försökt att slappna av.. Funkar inte.. För mycket i huvudet. För mycket måsten och så mycket oro.. Blä.. Nu skall jag sova och hoppas på att må så mycket bättre i morgon!


Kommentera inlägget här :