Tisdag kväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det är idag den 29/10 och min kära storasyster Linda fyller hela 40 år idag:) 

Tycker inte hon ser en dag över 20:)
Men det är galet vad gamla vi börjar bli.. Jag fyller 34 år om mindre än 2 månader.. Nästa år är det 35!! Galet! Blev glass i morse på jobbet efter frukost och så bjöd jag ut Linda på lunch efter jobbet.. Köpte en liten sak till henne inför kvällen då hon får en större sak på sin fest! :) idag hade vi utvecklingssamtal på förskolan.. Fick pratat enskilt med Elinas fröken.. Går så bra så.. Inget att anmärka där inte.. Mammas plutt.. Ja efter det åkte hjärtat och jag hem.. Myste lite sen lagade jag mat.. Hemmagjorda köttbullar.. Mums! Ja sen åkte vi till syster och åt tårta!! Gott! Elina somnade i tid och för sig själv! Hon gnällde lite men var nig för trött för några större protester.. Jag lär stupa nu.. Skall skölja munnen sen SOVA!! Elina väckte mig ett par gånger i natt då hon sov oroligt och jag har inte vilat nått idag så jag lär tok somna nu.. Inte fått sett nått avsnitt sons på flera dar.. Elina har somnat sent och jag har varit för trött.. :( nä jobbar tidigt i morgon .. Hem och äta lunch.. Vila lite sen hämta älsklingstjejen.. Sen skall vi handla.. Laga mat och så skall jag träna kl 18.. Gott!! Natti natt!

Kommentera inlägget här :