Galet trött!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja jag har ju som sagt börjat med tabletter.. 

Dom gör ju mig så gräsligt trött.. I torsdags så hade jag tatt dom 1 vecka och skulle då börja med full dos.. Dum som jag var så tog jag den innan jobbet.. Jösses så trött jag var.. Och känslosam och ångest som satte sig över hela bröstet på mig.. Fy fan!! Höll på att gå hem men jag stod ut och åkte hem, lagade mat och skickade Daniel på träningen.. Jag fick bara erkänna mig besegrad ännu en gång.. Nattade Elina vid 20 och tik somnade.. Vaknade till så jag fick lagt mig i min säng redan vid halv nio.. Märkte inte när Daniel kom hem.. Vaknade vid 7 i fredags morse och kände mig utvilad. Ja ni kanske förstår varför jag inte bloggat.. I måndags var det ju rep med bandet.. I Tisdags skulle jag träna men jag pallade bara inte.. Daniel fick ta mitt pass.. I Onsdags tog jag tag i det och åkte till boxen.. Skönt.. Blev bara 3 pass denna veckan men får ta igen det nästa vecka och hoppas kroppen vänjer sig! 

Kommentera inlägget här :