Förlorad....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag har förlorat henne...
Min älskade mamma...
hon finns inte längre ...
enbart i mitt minne, hjärta och själ du lever kvar
 
Älskade mamma...
 
i 34 år fick jag ha dig i mitt liv... och i dina 64 år så fick du finnas ....
 
Jag hoppas så innerligt att du har det bättre där du är nu... 
Att du kan röra dig fritt.. slipper mer smärta och slipper mer hjärnspöken som gjorde dig ledsen och upprörd...
 
Du finns alltid kvar här i hjärtat mamma...
 
ALLTID!
 
Älskar dig... 
 
VILA I FRID!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Kära Malin
Ord är för fattiga i en sådan här situation men jag vill sända dig många tankar och kramar både till dig och din familj.

Svar: Tusen tack kära Louise! :)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :