Dagens...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag kl 11 var det dax igen.. Var helt sjukt omtaggad och trött så passet gick så där.. Vi började även idag med en god löprunda på utsidan.. Sen var det skivstångsrodd och axelrotation som gällde.. Sen var dagens stationsträning.. 2 min på varje station .. 3 min vila mellan varven och 2 varv.. Började med 2 min rodd.  2 min burpee pullups . 2 min enarms KB . 2 min dra släden . 2 min KB sving . 2 min slamball . Go och ganska lugn träning.. :) efter träningen gick jag och syrran och köpte sallad på Willys och sen tillbaka så jag och Elina åt lite lunch sen blev det en dusch där för att sen gå dn sväng med Elina på utsidan i vagnen så hon kunde få sova lite.. Så jag fick stå på utsidan och kika in på dom tävlande.. 
Så kul hade jag.. Daniel kämpade bra och gjorde 12 mer reps än i Fredags.. 
                 


Efter det så följde jag med syster Marielle till Allum.. Jag behövde hitta tröja till Elina.. Gjorde jag oxå :) sen tillbaka till boxen så åkte vi och tvättade bilen.. Det behövdes!! Skönt att ha det gjort!! Sen var det handling och hem och laga mat.. Blev hamburgare och klyftpotatis. Sjukt gott!! Nu blir det en lugn söndag kväll i soffan!! I morgon är det jobb igen!! Gott! 

Kommentera inlägget här :