Tjejfest!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Åhhh i fredags fick jag äntligen återgå till jobbet.. Skönt.. Elina och jag behövde vara ifrån varandra efter en veckas vabbande.. :) Jag jobbade sent och efter jobbet var det hem för att äta lite och sen fixa sig för tjejfest hos grannen Josefin.. Hon bor bara över gården! 
Perfekt!
Daniel körde ju hem Elina till sina föräldrar där hon fick sova över och sen åkte ju Daniel till boxen.. Jag gjorde mig snygg.. 




Jag tog massa selfies och inväntade Bettan och Heléne och så gick vi över.. Där var det massa bubbel.. Plockmat.. Sexparty med massa skratt och en tjej som pratade om "Fillers" för att jämna ut huden. Intressant då man börjar bli gammal och rynkig.. Jag satt kvar ända till halv 2 på natten och det var först när jag knallade hemåt som jag kände av alla glas bubbel.. Herre!! Haha!! 
På lördagen var jag inte häftig!!!
Men grymt skönt att Daniel stack och jobbade vid halv 8 och Elina sov borra.. Sov till 10 och åt frukost framför tvn.. Egentid är lyx!!! Sen var det dax att hinka i sig kaffe..

.. En dusch senare och jag åkte och hämtade Elina för att sen åka hem till Linda på kalas för Denise.. Mysigt.. Ja sen blev det ju löprunda där och sen åkte jag hem.. Vi åt tacos och hade en mysig kväll hemma.. 
Härlig helg!!
Nu skall här sovas!!

Kommentera inlägget här :