Söndagen är åter här!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag sitter i soffan nyduschad och ögonen går i kors.. 
Denna söndag har verkligen gått i solen och vårens tecken! 
Det var väl inte gör häftigt att bli väckt av Elina vid 8 i morse när jag somnade först vid 2 i natt.. 

Sleten rockmorsa! 
Igår var det spelning med bandet .. 
Det vart riktigt lyckat!!
Låtarna satt och publiken älskade oss!! 

Vi gick ju inte upp på scenen förrän vid 23... Precis som det skall vara!! :) 
Igår vart det även jobb.. Dock bara mellan 7-11 men det är ju alltid nått! 
Hem vid 11 och byta om snabbt och få i sig nått att äta sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi till farbror och fikade först och packade sen in allt i ett släp vi lånat.. Åkte ut till klubben och packade av och åkte sen hem.. Jag var ju då ensam hemma så jag passade på att sova lite.. 

Denna inbjudande säng.. Köpte kuddar och filt på rusta i tisdags:) 

Nöjd tjej:) 
Nu är jag galet trött.. Längtar tills jag får gå och lägga mig.. 

Kommentera inlägget här :