Söndag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tiden rullar på i 200 knyck!!! Idag har jag hunnit jobba 7-12.. Körde så snabbt med trucken så den hick i vält.. 

Oops!! 
Efter jobbet var det snabbt hem där Daniels mamma var med en sovande Elina.. Jag duschade snabbt och tog på mig så åkte vi till Partille.. Snabb lunch på donken.. Deras Caesar sallad är grymt go!! Efter det åkte vi till boxen.. Daniel var ju redan där.. 
Tog denna gång lite kort.. 







Bästa:) 
Efter det hade vi i festkommittén ett litet möte angående medlemsfesten den 31/5... Skall bli grymt kul! 
Efter det åkte vi hemåt.. Snabb potatis handling och hem och laga mat.. Rotfrukter i ugnen med fläskfilé.. Löjligt gott!!! Sjukt trött nu!! Varit uppe sen kl 6 i morse.. Tur jag jobbar sent imorgon.. Daniel stack och jobba natt nu vid 20:30.. Jag har nattat Elina och donat lite.. Skall nu sova.. Lägger in lite korta inlägg om veckan som gått.. 

Kommentera inlägget här :