En Strålande SOL!

publicerat i Allmänt;
... har det faktiskt lyst igenom idag.. i allafall på min himmel..=)

Ja medans Greys Anotomy spelas upp på tvn bakom mig ....



*GILLA*  (IZZY E BÄST)

Kan säga att allt känns så mycket bättre idag... visst känns det surt men jag kan ju inte göra nått åt det.. var väl helt enkelt inte meningen att jag skulle komma in ännu... utan vänta ett halvår till.. så till hösten tar vi nya tag.. !!!

Japp..=)

i morse blev jag väckt av syrran.. jag behövdes på jobbet så hoppade in en timme tidigare...!!!

sjukt mycket att gö!!!!.. hade energi noll det sista... men körde på ändå!!!!

Jag har då FAN visat framfötterna det sista så får jag inte en rejäl löneförhöjning så blir jag riktigt besviken!!!

behöver det!!!!!!

idag blev det även tårta på jobbet då våran chefs dotter skall gifta sig i helgen.. hon jobbar ju med mig.. så önskade han all lycka till, till helgen.. e faktiskt glad för hennes skull.. hon kommer bli en vacker brud...!!!!

ja .. tänk om man själv kommer stå dom en brud en dag... känns otroligt avlägset och jag har väl egentligen ställt in mig på att om jag nån dag skall gifta mig så e det med mig själv=)



Jag om några år kanske.... =)

ja ...

efter jobbet var det ju att sitta i BILKÖ i 40 min... min vanliga resa hem tar max 5 min.. men på grund av asfaltering och skit i Gråbo så satt man i köer... hur kul var det då??.. jag var hungrig och trött och visste att jag snart skulle åka där igen.. åkte hem och rosta några mackor och käkade några ahgrens bilar ....
<--------- MIDDAG???

ja sen var det att svida om och åka och träna... köerna hade nu lättat som tur va...

tränade som en gnu och åkte hem till duschen.. nu e jag rätt mör i bena och skall nog rosta några mackor till.. hmm.. längtar inte alls till lönen jag LOVAR!!!!!

ha det!!!!

/// Fattiglappen

Kommentera inlägget här :