Fotvård och toastol(l)ar =)

publicerat i Allmänt;
.. japp.. ja ännu en helg har flygit förbi...=)

går ju alltid fort när man har roligt eller hur säger man...

ja i Fredags kväll så fick jag jobbat på Basic på kvällen... var rätt lugnt så det var skönt...

i lördags blev det systemet och köpa strumpebyxer..=)

sen njuta av solen hos Jessica och Björn i Floda...

grillning och sånt gött...=)

sen fixa sig.. dricka några cider och komma in till staden...

i söndags var man seg ...

dega sen åka ut till D och då blev det middag på Rumpan Bar och sen en sväng upp till Ramberget.. jösses så vackert det var där uppe..!!!

i dag har jag jobbat... sen direkt efter jobbet var det tandläkaren .. sen direkt till Fotvården här i Gråbo.. har ju världens bästa syster som gav mig detta.. har ju inte kunnat gå på min fot så ont har jag haft...

<-------- Nu har jag glada fötter igen..=)

efter det var det hem.. få besök av Förbo för min toalettstol har ju gått in på sista refrängen.. går inte spola och låter hela tiden.. blev till att beställa en ny.....!!! GÖTT!!!

<-------- Ut med det gamla in med det nya!!!!

sen blev det laga lite mat och sen lägga sig en sväng.. var sååå trött...

sen ta tag i sig själv och åka till gymet.. springa som en tok på bandet och låta svetten forsa ur en!!!!!!

gött..!!! lyfta lite skrot och träna magen tills man tappar andan.. sen en kvart i solariet..=)

sen åka ut till Floda hämta en påse med grejer jag hade glömt hos Jessica... sen tanka.. sen hem i åskvädret!!!!

duscha... koka ägg.. och äta!!!!

<-------------- KVÄLLSMATEN FÖR IDAG!!!

nu skall jag snart ta tag i det tråkigaste i världen!!!!!

<-------- RÄKNINGARNA!!!!!!

så tjip och hajk på er!!!!!

Kommentera inlägget här :