I väntans tider...

publicerat i Allmänt;
.. kan man säga att jag gör nu... så ja lugn inte se så förskräckta ut... jag väntar på min LÖN!!!!

Inget annat!! haha...=)

att vara så fattig som jag e nu.. det e nästan skrattretande.. idag fick min kära syster köpa kattmat till min stackars svältande katt.. han höll på att börja tugga på mig i morse så hungrig var han....

men så kom syrran förbi med mat på jobbet så jag kunde mata han när jag kom hem...

att sen stå och välja den allra billigaste köttfärsen i affären och bli överlycklig över extra priset på cremefreschen.. kostade nu bara 8.90...

ja det e fan SJUKT!!!!.. fick gjort min köttfärssås så jag nu har 3 matlådor att leva på i veckan... !!!

hatar att vara fattig ändå sitter jag ALLTID så här varje jävla fucking månad.. ursäkta ordvanligt men så känner jag!!!!

jag blir så jäkla trött..

jag kan verkligen inte det där med ekonomi...jag köper INTE kläder för 3000 varje månad.. jag köper knappt nått allt.. något enstaka.. men ändå står jag där.. utan pengar efter 2 veckor...

okej nu hade jag jäkla skit räkningar.. men ändå... =(

jaja... det löser sig.. gör det alltid...!!!

helgen har rullat på som fan.... M har hört av sig... D har sovit här och e hur gosig som helst... A har först idag inte hörts av sig vilket bara känns skönt för jag e verkligen inte intresserad,....

ja.. singellivet rullar på...

nu skall jag ladda för i morgon... för giss vad.. i morgon gäller det...

ett steg närmare min dröm....

SVENSKA PROV 8.30 I ALINGSÅS POLISHUS!!!!!!

tjip och hajk!!

Kommentera inlägget här :