Jag kan ....

publicerat i Allmänt;
... då ha mina mörka stunder... men på nått sätt finner jag styrka i mig själv... vart jag nu än har den.. och lyfter mig själv.. tänker positiva tankar och blickar framåt... jag VET att efter allt jag gått igenom genom åren så krävs det rätt mycket för att knäcka mig... jag bryts inte ner så lätt...

men ibland när det kommer sak, på sak på sak så blir det bara för mycket och jag faller då ner i detta mörka hål...!!!

men idag har jag då kravlat mig ur hålet,,. har sparkat liv i min ända ... och stärkt mig själv med positivt tänkande...!!!

jag vet ju hur jäkla grym jag ändå e... =)

igår var bara ett enda bölandes...

jag grät och grät och grät.. för sååå mycket... mina föräldrar... min besvikelse över min pappa... min svårt sjuka mamma...

att jag e såååå jäkla fattig så jag vet inte ens vad jag skall leva på resten av månaden... att behöva betala tillbaka skatt... plus att Bettan åkte till Egypten i morse... ja sen hade väl M lite att göra med det hela med... men mest allt annat!!!!

ja silka dar jag har dessa dagar.. har ju varit i väg hela helgen.. jobbat och umgåtts med vänner... sen igår direkt efter jobbet var det möte .. 2 timmar.. sen direkt till träning...

Idag .. efter jobbet var det direkt till min farbror.. och det var ju kul att få bli bemött av min älskade pappa och lillasyster...

sen att få repa en sväng och se hur pappa tårades upp och blev alldeles till sig över hur bra det va... "JAG HAR GÅSHUD!!" skrek han.. haha... då känner man sig rätt nöjd och glad... sånt behöver verkligen jag..



Pappa tog kort på oss...=)

Fick ju tyvärr inte stannat så länge för kl 18 skulle jag vara på möte igen.. var ett givande möte.. jag hade fasat lite för det... för jag e inte riktigt redo i mitt liv att gräva inpå mina känslor för min mamma... jag har en lång tid kvar att komma dit.. men mötete var mest avslappnat och på en mycket humoristisk nivå.. hur något så tragiskt som en sjuk mamma kan vara humoristiskt.. men vi som var där sitter ju i samma sists.. har olika men ändå samma känslor och händelser att berätta om... =)

det var i allafall kul och trevligt....!!!

sen när jag kom hem.. så ringde ju faktiskt M...

det kändes sjukt skönt...

jag vet ju verkligen inte vart jag har denna männsika... men jag tar det som det kommer... !!!

måste faktiskt erkänna att jag tröstshoppat ett par skor, en skjorta och en tröja oxå som hade kommit på posten.. jag vet jag har inte råd med sånt... men att handla på kredit .. kan man ju betala av... =)

jag var i allafall hel nöjd med grejerna.. ett par puma skor.. en rosa puma tröja och en blå rutig skjorta..!!!

ja.. i morgon e det jobba sen åka och tanka .. sen e det samling kl 18 i klubbstugan för att åka ut till Kviberg och spela första seriematchen för i år... ojojoj.. skall bli kul... jag vet att jag e bänkad redan från start.. men det känns rätt skönt... jag hoppar in när dom andra e trötta...=)

nu skall väl jag sova... detta flängades.. tur man e ledig hela påsken..=)



/// en flängandes Malin

Kommentera inlägget här :