Nya dagar nya tag(ar)...

publicerat i Allmänt;
... japp.. inte skrivit på länge... hänt en hel del.. som vanligt i mitt fartfyllda liv..

jag liver väl det optimala singelivet...

många tycker jag festar mycket men knappast mer än nån annan singel... !!! jag har ingen familj och barn så varför sitta hemma ... måste faktiskt oxå påpeka att jag går ut rätt ofta nykter oxå och kör.. så dricker på sin höjd en gång i månaden vill jag bara tillägga..!!!

jaja.. att börja med ett försvar var väl inte meningen...

påsken har ju susat förbi...

var en trevlig påskafton.. avslutades i stan med min stumpa Marie...

fast att jag gick från utestället svärandes och var helt galen av ilska för att folk beter sig på ett sånt respektlöst sätt ...

en stackars svart taxi chaufför fick sig en känga då han tog 2 steg mot mig och jag såg hur munnen var på väg att öppnas för att säga den vanliga fraen "Taxi" .. innan han ens hade hunnit blinka fräste jag ur mig.. "JAG KÖR SJÄLV!!"

jag var så arg...

men i den stundens hetta så gick en kille förbi och började ragga på mig.. han gav sig inte.. jag skrattade mest åt han och var ju allmänt bitter.. men efter åtskildiga förösk till att få med mig in på ett ställe insåg jag att han var ju rätt söt... han fick mitt nummer...

så roligt den kvällen kunde sluta då.. haha

söndagen tillbringades mest i sängen sen en långpromenad i Lerum med Marie och Montana igen..=)

på kvälla var det grillning vid Älsjön i Olofstorp...

det var oxå en sån sjukt rolig kväll.. glömde bort allt som har med M att göra... och hade så roligt... !!! lite för roligt dock.. blev sängligandes HELA måndagen... *URK*... ALDRIG MER DRICKA!!!! längesedan jag var sååå dålig!!!!!

<------- öl och chips .. kan det bli bättre.. sen lite körvgrillning på det..=)


ja i går kom min snutta hem från egypten... hon var ju inte alls brun.. hämtade henne på flygplatsen.. sen käkade vi tacos ihop..=)

<------ ni kan ju få gissa då vems mage som e vems...

Jag kan ju säga med en gång att nån åkte i ren panik till solariet efter jobbet idag.. !!!

det var allt för nu.. skall hoppa in i duschen nu.. ha det!!!

/// Liket

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda (syster):

Hur kan man bli så brun?

2:a kommentar, skriven , av marielle:

Du till höger eller??

Kommentera inlägget här :