Brända muffins?

publicerat i Allmänt;
Ja och eftersom man e superallergisk mot allt som luktar så sitter jag nu och snorar som en häst pågrund av den brända lukten som infinnit sig i min lägenhet..!! ett ord.. CRAP!!!

tänkte ju ha med mig dom till jobbet i morgon.. nu får jag ju ta och äta upp alla SJÄLV...!! Oj vad synd.. och semesterspäcket runt magen bara ökar och ökar.... !!!!

och igår insåg jag att i morgon om det nu går för sig av dom gamla lägenhetsinnehavarna så får jag nyckeln till min nya lägenhet i min hand!!!! då e det IKEA.. köpa säng säng sng... och sen börja flytta..!!!

så jag kom på att man kanske skulle börja ta med sig lådor hem från jobbet och börja packa lite!!!!!!!!!
hade visning idag..... en ung kille... som tydligen kände D.. lite sjukt.. jag hoppas innerligt att han vill ha den och inte den andra ettan här i området som oxå ligger ute nu.. vill bli av med min lägenhet typ NU!!!!!!!

hoppas hoppas hoppas.. vill inte och har inte råd heller med dubbla hyror..!!!!

ja lycklig e man.. kär som en fjantig fjortis hög på hormoner typ.. haha..=)

min lilla puss..=)

jaja.. nä ville bara uppdatera lite.. i morgon fyller Bettan år.. då skall hon riras.. tyvärr e jag lika rik som en kyrkråtta så jag kan tyvärr bara vara med på förfesten sen får jag åka hem..=(...

tråkigt som satan då allihopa skall in till stan och göra Hard Rock osäkert.. fan fan fan!!! vill ju oxå.. men e man fattig så e man!!!

ha det underbart nu vänner.. pöss




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

skall vara .. "I morgon om två veckor!!"

Kommentera inlägget här :