091201

publicerat i Allmänt;
ja och så vart det December!!!
sitter i adventljusstakarnas ljus och njuter=)
älsklingen sitter brevid mig och man har en fri kväll att njuta av.. tvättar lite granna och tar det bara lungt..=)
igår kväll skulle det varit ljusparty här hos mig.. var ute i god tid med att skicka masssms inbjudan till denna tillställning ändå fick jag jätte många återbud så det slutade med att det bara var jag och Bettan och KANSKE Camilla om hon fick hundvakt så det kändes helt meningslöst att ha nått party så fick avbokat det och ta ett när ALLA kan.. har ni något förslag på när gott folk?????

ja gud silken helg det vart... festen var ju kanon... jag skulle bara haft lite mer cider att dricka så hade jag varit nöjd.. jag var inte ens salongsberusad under kvällen.. men men..
om klänningen vart större(eller jag mindre) och skorna lite bekvämare och om min älskade pappa hade varit frisk nog för att få vara med så hade jag varit super nöjd... men med dom presenterna jag fick så kan man inte vara annat än nöjd... jag älskar mina nära och kära såååå mycket för det dom gav mig!!! kommer vara evigt tacksam!!!!
tänkte visa er lite av det jag fick!!! =)
<---- Tavlor från Jenny!
<---- Även ett fint stenljus av Jenny!

<--- Presentkort på Allum från ett helt gäng med människor!!! =)

<----Presentkort på NÄÄS skönhetsfabriker från mina kära familj!!

<-----Presentkort på "Texas LongHorn" från David!! mmm=)

<--- Ett jätte fint armband från mina kära bandmedlemmar=)

<----- Jättefint halsband och armband från Maries syskon!



Mina fina presenter från Marie!!!

En mixer, en fin klocka med mig och Daniel på och sen en kalender för 2010 med bilder och fina ord i=)

<----Wii spel från Daniel!!! =) =)

<----Och min älskade cykel förstås..=)

fick även ett fint banan träd av Maries mamma , en flaska skumpa av Maries killes brors flickvän=), en fin mimmipigg docka med en triss lott och en massa fina kort!!!!
Presenterna!



Jag och Marie!!!

Jag tror och hoppas dom flesta hade kul på festen i allafall.. det kändes väldigt lyckat! =)
ja .. om man skulle ta nått gott att äta nu.. sen fortsätta med tvätten, dricka lite glögg kanske och kika på DHW kl 21.00
undrar om jag inte kommer spela lite Wii oxå=)
helt såld.. fick ju Mario Bros spelet av Daniels föräldrar=)
i morgon börjat inventeringen på jobbet..=(.. jobbar 7-20.00 både Onsdag och Torsdag... URK!! på Fredag jobbar vi 7 tills vi e klara.. vilket jag hoppas e tidigt för jag skall jobba på stures på kvällen!!!!
sen på Lördag e det fest i Olofstorp!!!
ha det gott nu folket.. pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Kalendern kan du använda nu.. första bladet är för dec - 09 ;) tack för en trevlig fest gumman och för mina fina presenter.... :) ses om fem år.. 70 års fest ju ;)... eller... ja, förhoppningvis tidigare oxå :) kram kram

2:a kommentar, skriven , av Pappa:

När kommer videon på You Tube?

Kommentera inlägget här :