Blev en vit V70!!! =)

publicerat i Allmänt;
Min Pärla!!!

Jag e såååå nöjd!!!!!
Den e så sjukt fräsch och fin min bil!!!
Hade ju bett pappa åka med mig igår för att leta lite bil eftersom Daniel jobbade.. pappa tog ju med sig sin kompis Lennart som e lite av en volvoexpert!!!
var ju inne först på S70.. men kikade på 2 och båda 2 var sjukt skabbiga!!!!
sen fick vi syn på denna på nätet.. så åkte ju och titta.. jag föll direkt... fick prutat ner den från 39000 till 35000 kr!!! gott d!!!
Nu e den min!!!!
Känns super skönt..=)
Igår var vi ju även på Ullevi för att se Fröunda slå skiten ur Färjestad..!!! Shit vad häftigt det va.. fick ju 3 biljetter från jobbet och syrran fick 4 st!! Så jag tog med Daniel och Jessica A och Linda tog med Henke, Pappa och Carl!!
var tok kul.. lite små kyligt det sista men jag hade tatt på mig rejält med kläder!!!!
orkar inte ladda upp bilder för att visa för internetanslutningen suger här hemma!!!!
nu blir det nog snart film tror jag.. ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Denna var mycket snyggare än den andra, tror du blir super nöjd med din nyakombi!!!!

2:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

snygg bil! men hur har du råd med den??? skönt med kombi. =)

Kommentera inlägget här :