det e dax för Fredagsmys....

publicerat i Allmänt;
ja.. ÄNTLIGEN.. kan jag tralla denna låt!!!
Ikcäll blir det Tacos och Idol final.. vilket jag tror Erik tar hem.. satt och kolla på förra veckans show och satan vad bra han va.. tre favorit låtar,.. först när dom började med "The Journey- don't stop believing"
Jag ÄLSKAR denna låt!!!!
sen gjorde han ju både Bryan Adams och Iron maiden..!! rysningar!!!!
han vinner.. LÄTT!!!

skall bli spännande..=)
efter jobbet idag var det hem till Linda först och skriva på lite papper.. sen hem.. laga lite luncg.. ägg/tomat/rödlök mackor..=)
Det var smarrigt kan jag lova!

sen föröskte jag vila lite gick inte så bra konstigt nog..=(.. vaknade och mådde illa och yr och mådde allmänt piss.. känns lite bättre nu men långt ifrån bra.. vet inte vad det e..=(.. hoppas det går över..
Daniel och jag åkte och handla när han kom hem.. sen släppte han bara av mig hemma för han e iväg och skall köra sin pappa nu..=)
så nu har jag förberett med att tända ljus och göra det mysigt här hemma.. när han singer så börjar jag med maten..=)
FREDAGSMYYYYYYYYS!!!!!!!

Kommentera inlägget här :