Gott Nytt år!

publicerat i Allmänt;
Japp idag e sista dagen på detta år...!!
2009
Hur skall man summera det???
Januari2009
Tatuerade mig och tränade på med både träning på gym och utomhusträning med fotbollen, hade fortfarande en affär med en skyldig man=)
Februari2009
Livet rullade på, flera som fyllde år och i slutet av månaden fann jag en förälskelse! =)
Mars2009
Var lycklig,Ledsen och upp och ner på grund av förälskelsen, men tränade och jobbade på, bröt då även affären=)!
April2009
Träffade pussen min men som till en början var jag hård som sten innan han fick mig att mjukna=)Gjorde då även svenska provet till PHS men missade med 1 ynka poäng!
Maj2009
Livet med Daniel började ta form, kände mer och mer att jag inte ville förlora han!
Juni2009
Fotbollssäsongen tog fart på riktigt och livet med Daniel fortsatte, umgicks mycket med Jessica A.=)
Juli2009
Semestern nalkades och hela semestern var jag med Daniel! Insåg först då att jag faktiskt älskade honom tog mig 3 månader bara..=)
var resa till Stockholm och resa till Skåne=)
Var även uppträdanden på Restaurangfestivalen och Basic=)
Augusti2009
Semestern nalkades mot sitt slut..=(
och seperationsångesten var hög när Daniel helt plötsligt började sova hemma igen..=(
Jag flyttade till Jonsered=)
September2009
Ny lägenhet, nya möbler, nytt liv med min puss=)
Oktober2009
Jävla krångel och bråk om mina väggar i vardagsrummet.. får äntligen dit en målare som gör jobbet men som blåser mig radikalt på pengar!!!!!
Min puss tar körkort och fyller även år..=)
November2009
Kallare och mörkare tider, jag blir slappare och umgås hellre med Daniel än gymmet=)
30-års festen e och jag får mängder av fina presenter!!!!
December2009
Livet leker!
Pappa skall flytta hit från Stockholm=)
Födelsedag, jul och idag NYÅR!!
Kort och gott ett händelserikt/roligt/härligt ÅR!!
Hoppas nästa blir lika bra..=)
ha det gott alla!
GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Åh vad roligt att din pappa ska flytta till er!!!!! Kram och gott nytt år gumman. =)

Kommentera inlägget här :