Veckan som gått!

publicerat i Allmänt;
mmm smärtan i min mun e näst intill borta.. i alla fall på ena sidan.. tyvärr gått över på andra sidan!!... Måste dra dessa tänder =(
Har inte råd med detta!!!!!
tog sista pencellinen igår i allafall.. mått tvär illa av dessa tabletter...=(..
var ju hemma på Tisdagen och åmade mig på Onsdagen var jag tillbaka på jobbet igen...
På Ondagen fick jag och syrran ta på oss och gå runt till alla våra kära grannar runt jobbet i stenkullen..
var ju kallt och ruggigt så det gällde att pälsa på sig!
Vi skulle dela ut lappar till våra grannar angående våran Julfest som vi skulle ha på Torsdagen och då ute i våran Rotunda som vi har på gården.. hade fått klagomål förra året så detta året ville vi förvarna våra grannar=)
tog oss 1,5 timme!!!
PÅPÄLSAD!

Våra fina lappar!

I Torsdags var ju som sagt våran julfest... jag som gick på pencellin fick ju hålla mig nykter...=(
Syrran fixar sig=)Resultatet! =)

och jag=)


=)

kvällen var mysig..
massa god mat.. och frågetävlingar.. retade mig att jag missa på några frågor för det var musiktävling och där skall jag bara vinna!!!!!
sen var det ju liveband i rotundan igen.. mysigt=)
Julstämning!

fick även mina efterlängtade Frölunda-Färjestad biljetter!
Den 28/12 på Ullevi!!!!
I Fredags så blev det fredagsmys igen.. ojojoj.. två fredagar på rad... inte dåligt!!!
blev ytterfile med potatis gratäng och rödvinssås..=).. mmmmm..
som vi njöt...=)..
hade även Rickard på besök.. Marie skusin.. han hade skrivit på Facebook om att han sökte en bensinsnål bil och jag har ju planer på att sälja min.. han nappade faktiskt och var här och provkörde den!!.. det blir till 99% affär i morgon Måndag... 5 lök får jag för den.. men då blir jag utan bil nu!!=(.. känns lite i hjärtat att sälja den.. men måste.. istället kanske det blir en Volvo V70!!!!
Dock en äldre modell men ändå..=).. På Måndag efter jobbet skall jag till banken..!!!!!
har ju nu även sagt upp mig på Servett men det behöver ju inte banken få reda på..=)
Fredagen var som sagt lugn..
blev tidigt i säng.. trött..!!
På Lördagen tog vi lång sov morgon.. hade ju egentligen träning på morgonen men jag orkar fan inte längre.. betsämt mig för att ta tag i det efter nyår...!!!
istället så pälsade vi på oss.. åkte och hämtade Daniels föräldrars hund Aramis och tog oss ut i skogen där Linda+ familj var plus ett annat par med hund.. vi grilla korv.. drack varm choklad och njöt av friluftslivet.. det var svin skönt.. frös inte ens..=)
efter det var det hem duscha äta lite sen var det dax för mig att åka och jobba... var en sjukt lugn och städad kväll på Stures.. men ändå gick riden rätt fort.. det var skönt... 700 spänn rikare åkte jag hemåt...
Idag...!
Sovmorgon igen... fick kommit upp och bokat tvätttid kl 12.. kom på att sköljmedlet var ju slut.. så det blev en snabb rusch till affären och handla.. var ju sjukt mycket folk på Allum och Ica.. men men.. gick hyfsat fort!!!
hem och börja tvätta....
Daniel kom sen hem med våran fina kungsgran som hans pappa köpt till os... kanon..!! fått klätt den men insett att både kulor och julgransbelysning e trasigt och fult så blir nog nytt i morgon!!!
kort på granen tas i morgon med andra ord.. haha..=)
har även gjort julskinka...!!!! skall oxå tas kort på..=) andra året i rad och i mitt liv som jag gör julskinka så måste bara provsmaka nu..!!!
hörs och syns senare.. eller i morn.. ha det!!!!

Kommentera inlägget här :