H.E.A.T

publicerat i Allmänt;
Japp... en sån sjukt bra Rockgrupp så man blir alldeles överenergisk som en liten iller på extacy(?) ungefär..=) deras skiva går varm i bilen och gjort till och från sen i höstas. När jag förra veckan fick se att dom skulle uppträda på melodifestivalen höll jag på att hoppa av stolen av lycka.. och att dom sen gick direkt till FINAL gjorde mig gråtfärdig!!!! haha.. nu kanske sverige äntligen får upp ögonen för dom!!!

jag e ju en liten rock brud och när det kommer till go härlig 80-tals rock så får jag dånippen av hur bra det e..=)..

http://www.youtube.com/watch?v=9nWqyf9Fva0

en av mina favoriter...=)

http://www.youtube.com/watch?v=kJzB7cs5_tw

en av dom BÄSTA!!!!!

ja bara lyssna och njut gott folk..=)


jag ligger just nu nerbäddad i sängen skall vila lite... ap trött!!! ändå var jag så duktig så jag somnade i tid i går.. släckte ner redan innan 22 på kvällen... det e fan grymt gjort för att vara mig , nattugglan själv=)

ikväll e det ut och äta med några tjejkompisar skall bli grymt trevligt... sen e det kalas för lilla Nora som fyllde 6 år i Onsdags.. Mosters stora tjej=)

sen e det jobba som gäller.. min helg ... hoppas på att få se melodifestivalen ... tippar på E.M.D denna lördag... nyfiken på Mollys låt.. och B.W.O lär ju gå vidare!!!! hon Sofia verkar ha nått bra med... vi får väl se..

jo som ni märker e jag lite av ett melodifestival freak.. men e man musikintresserad så e man.. och sjunger man själv så e man sjukt kritisk.. jag lyssnar på varenda ton dom tar och sågar fett om det e det minsta falskt.. !!!

hmm.. nu går ögonen i kors så nu skall jag somna in... så ha det vänner... det e ju FREDAG !!!!

Kommentera inlägget här :