KALAS, JOBB,SNÖSTORM OCH MELODIFESTIVAL!

publicerat i Allmänt;
 det e vad min DAG har betått av=)

Jag började denna dag med att slå upp min blå/gröna... kände mig utvilad och nöjd då kl var cirkus 10.22..

jag tycker det e ganska lagom så där på en lördag... jag har ju inga barn som väcker mig ingen hund att gå ut med och inga vänner som vill umgås.. haha.. nä det lät nästan så.. men så e inte fallet brukar faktiskt rätt ofta bli uppringd av min kära vän Elisabeth alias Bettan... men idag var det tyst då jag skulle på kalas och sen jobba..=)

jag gick upp och gjorde mina knäckemackor med kalkon på.. *MUMMA*

 beroendejuice Brämhults färskpressade med Jordgubb/ Apelsin slank ner oxå..=)

sen började jag rolla sängen då min katt fäller mer än nått annat djur... så som vanligt stod jag på alla fyra i sängen och rolla och rolla och rolla... KATTKRÄK till att va hårig!!! jag e dessutom allergisk mot fanskapet.. men i fucking love this asshole så jag vill inte göra mig av med han... blev allergisk mot typ allt när jag var 19 och då fanns redan mitt hjärtegull i mitt liv.. !!!

jag började sen dammsuga och dona.. städmanisk som jag e.. =)

efter det var det duschen och påklädning och sen åka till syrran i Olstorp...

blev att gosa med syskonbarnen som jag ÄLSKAR mer än nått annat!!!!! världens goaste ungar och dom e mosters små älsklingar alla 6!!! fick bara träffa 5 av dom idag men det räcker lixom.. en sån där lagom dos av ungar. blir jag nån gång lite sugen på barn så åker jag upp till nån av mina systrar och gosar och det räcker med en kvart så e jag som oskuld igen och vill typ sy igen mig själv..=)

det e fantastiskt!!! =).. världens bästa preventinmedel..=)

Klart att jag en dag oxå skall vara gravid och få barn.. men inte nu.. inte i morgon utan om några år... =)

jag har INTE bråttom!!!

ja tårta , bullar och kakor och två koppar kaffe slank ner sen var det dax för mig att dra till jobbet.. rätt mycket folk idag... satt i kassan och såg väl som vanligt rätt bitter och uttråkad ut..=).. haha.. men en del kunder e för härliga.. vissa vill man typ slå kassan i huvudet på.. men det finns en del goingar.. en del saker som just dom kära kunderna kan göra e rätt förbryllande ibland.. har ju varit med om folk som handlar rätt mycket och har antagligen alldeles för mycket ihuvudet för ibland går dom bara UTAN sina varor!!!! och dom som glömmer ta kasse då... "Oj kasse glömde jag.. vad kostar den?" .. ja samma som den ALLTID gjort i ALLA år typ.. men man orkar ju inte.. så man säger glatt.."Den bjuder jag på"

sen dom KÄRA kunderna som lägger upp en vara man inte riktigt kommer ihåg numret på ..typ grönsak eller frukt.. och man bläddrar i den dära jäkla blocket för att hitta numret på den och kunden säger... "den kostar 12.90"..

Jo tack skit bra.. inte det jag behöver veta utan måste ha PLU numret till skiten!!!

jag kunden vill ju självklart bara hjälpa till.. men dom får det att låta som att man e hjärndöd!!!!

ja jag kan dra en hel lista på saker som kunder gör.. man undrar om LOGIST tänkande och sunt förnuft e nått man tappar när man stiger in i en butik..!!??

men men.. i fucking LÖVE my extra jobb och blev FAN så besviken då jag fick reda på att dom drar ner på tid för folk nu pågrund av den taskiga ekonomin som vandrar i sveriges företag..!! jag kommer nu bara få 3 timmars pass på söndagar framöver..!!! vilket SUGER för det e 6 timmar i lön då vi får dubbel betalning söndagar..=(.. vet inte hur det skall gå..!!!

Ja.. kl 20.00 stod tv på i förbutiken och jag ställde mig under med dom kritiska öronen och idag var FAN ingen HIT!!!! Velvet blev jag besviken på.. stod egentligen bara och väntade på att låten skulle komma igång... lår nr 2... hmm.. säger inget så har jag inget sagt.. Molly snuttan.. oj så vacker och så fin.. helt klart godkänt men ändå långt ifrån bra!

hmm.. E.M.D.. hmm.. nä.. vet inte kanske e en sån låt som sätter sig efter man hört den fler gånger... B.W.O.. what the fuck.. RIDHJÄLM , PIPSKÄGG OCH MAGISTER GLASÖGON!!!! Under denna tid så började jag prova våra glasögon vi har i affären istället.. så kul tyckte jag att det va..=)




inte riktigt min grej med brillor.. =)

nä... hoppas på bättre bidrag nästa Lördag...

nä jag slirade hemmåt i snöovädret i ca 30 km i timmen och var överlycklig när jag tog klivet innanför dörren.. FY SILKET VÄDER!!!!

har nu drucket mig en 2.25 granatäpple cider och skall snart krypa ner i sängen.. ser inte framemot att sätta mig i bilen i morgon och åka till jobbet igen... det snöar ju fortfarande.. får väl GRÄVA fram bilen i morgon!!!!

usch på måndag skall jag fixa tanden...



Scher ni!!!!!!!!

det fattas en bit!!!!!

hmm.. ni behöver kanske inte förstora och kika på all annan jävla skit jag har i munnen.. men ni ser ju klart och tydligt att det fattas en bit... jäkla skit tand!!!

nä nu kallar sängen... så ha det gott folk!!!

over and out!!

Kommentera inlägget här :