LÖNEDAG!

publicerat i Allmänt;
.. var det idag.. inte känns det nått speciellt för det... det enda som blir glatt denna dag e väl mitt konto som mer eller mindre upplever ett rent ut sagt samlag av mina pengar som först går IN och sen UT!!!...

hmm.. men ser ut att vara en bra månad för mig... suttit och räknat och haft mig... så det ser rätt bra ut... inga krediter .. bara räkningar... gött.. =).. jag e sååå duktig...=)

jaja.. vad mer.. jo jobbade ju.. 11-17...

lika tråkigt som vanligt.. men jag e glad och skojar och skrattar.. och tjötar och sliter... höjer volymen på radion och sjunger och dansar fult som fan så fort en bra låt spelas.. =)..

ja det e så en dag på jobbet ser ut för mig... idag kom Linda förbi med O .. så jag fick kramat och pussat han.. stackarn har varit sjuk ela veckan men nu e han äntligen frisk.. Mosters lilla älskling..=)

i morgon e det som en Fredag för mig.. kakan som jag bakat står och doftar i köket... ja jag måste ju ha med mig kaka i morgon då jag e ledig på fredag..=).. e jag snäll eller e jag snäll=)..

jag längtar som FAN efter Fredag.... LEDIG!!!!

skall ta lång sovmorgon, tvätta.. åka till lerum för har lagt undan en väska där.. sen en sväng till Allum.. jag MÅSTE hitta mig nått snyggt att ha på mig till helgen.. en snygg klänning tänkte jag=).. billig med. =)..

hmm.. ja efter jobbet idag åkte jag ju direkt till min Farbror i Floda... alltid lika kul att kliva in i deras stora hus... värmen och den goda matlukten slår alltid emot en. och min farbror kommer alltid och möter mig med en varm kram.. eftersom jag inte varken träffar eller pratar med min pappa så ofta så e det lixom rätt skönt att jag i allafall har bra kontakt med min farbror... på så sätt får jag ju lite kontakt med min pappa fast genom min farbror... =)..

jag hoppas ju på att min kontakt med pappa skall bli bättre av att jag kommer in på polishögskolan i Stockholm där min pappa bor... det e ju därför jag sätter Stockholm som första hands val.. för att främst få bättre kontakt med min pappa.. jag hoppas bara han förstår det och tar till sig det och försöker lika mycket som jag om så e fallet... så att jag inte flyttar dit och ändå får sitta själv och ingen pappa som hör av sig.. =(.. då blir jag måttligt besviken.. =(...

hmm... ja vi repa och gick igenom dom nya låtarna... det sitter skapligt... behöver tränas lite mer.. men jag VET att om vi skulle få en spelning bokad kommer min scenskräck sätta käppar i hjulet för oss.. jag vet INTE om jag skulle klara av det... jag måste bli mer säker... måste pappa mig själv.. fattar inte varför jag blir så osäker på mig själv... men det e samma där.. behöver få höra att jag e bra.. och även det jag gör mindre bra.. !!

hmm.. efter repningen så åkte jag och tanka bilen.. köpte spolarvätska och åkte sen och handla... var hemma först halv nio på morgonen.. och då satte jag mig i sängen med en gång.. satte på tv n och hamnade i en slags trans där... kom inte ur den förrän ca 20 min efteråt.. då fick jag gått in i duschen... packat upp det jag handlade.. gjorde en god kalkonmacka på Ciabatta bröd... och bakade en sockerkaka samtidigt...

efter det var det att sätta sig med räkningarna och prata med Bettan samtidigt.. inte pratat med henne på några dar.. så det var lite att prata om..=)

så det har verkligen varit full rulle idag.. e helt slut.. skall sova nu... i min goa säng med nytvättade sängkläder. finns det nått goare.. !!!!

så ha det vänner... pöss






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Vadå hemma halv nio på morgonen???

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

.. jag vet.. jag skrev fel!!!! såg det efteråt..=)

Kommentera inlägget här :