Tandläkarskit och träning.

publicerat i Allmänt;
... ja idag så har jag varit hos tandläkaren så nu har man en hel och fin tand igen... gick på 1000 kr exakt!!!

usch.. och jag svär när man ligger där med munnen på vid gavel... dom stoppar sugar.. bomullstussar en jävla äcklig stålgrej runt tanden ,ett skydd längst in längst kinden och dom där jävla olika borrarna så får hela min benmärg att rysa.. ja då e man fan inte kaxig.. har ju varit med om skönare kan man ju säga.. och det finns nog inget bättre uttryck än att säga att käften känns helt jävla våldtagen efteråt.. vet att det e ett hemsk ord att använda.. men så känns det.. käken e utvigdad.. man blöder.. det skaver och det var då FAN ingen inbjudan till dom där jävla borrarna!!!! nä FY!!!!

men nu e tanden så fin så=)

det roliga e när man har hel munnen full med alla dessa grejer och tandläkaren tittar på en och frågar en massa saker... typ.. "du får säga till om det inte går bra?"....

 hur FAN då tänker man då.. men man får ju bara fram nått jävla mummel...

nä tandläkaren e INTE min favorit plats!!!

satt där och plågades i ca en halvtimma... åkte sen hem och la mig si soffan... oj så gott jag somnade.. haha.. vaknade strax innan 17... låg och mös under täcket och laddae sen för fotbollsträning.. utomhus i Floda.. 

hmm.. visste att jag skulle vara tvungen att ta upp en grej med min tränare.. angående våra kommande matcher... har en träningsmatch på Söndag mot Floda och jag har stått i valet och kvalet om jag skall vara med på den...

fick ta upp detta med han så jag sa det till han.. "behöver prata med dig angående matchen på Söndag" ... "okej " sa ju han... "men då tar vi det nu.."

vi gick iväg och plötsligt blev allt JÄTTE jobbigt... jag fick en klump i min hals och ögonen började fyllas och rösten darra... VA FAN tänkte jag.. vad e det med mig... HORMONJÄVLAR!!!

vet inte riktigt varför jag reagerade så som jag gjorde...anledningen till att jag inte vill vara med på så många matcher.. helt inga alls denna säsong e för mitt egna bästa och har med min självkänsla att göra... jag känner rent ut sagt att jag SUGER på plan.. .. har ju bara spelat i lite över 1,5 år... och jag har inte riktigt tekniken och regler i min benmärg som alla andra har.. jag har ORK, ENERGI, ENVISHET OCH VILJA på plan.. men det e allt.. kommer jag till en situation som bara kräver teknik  så blir jag fryst... jag vet inte riktigt vad jag gör.. och jag vill bara AV plan.. för jag blir så jävla osäker...

tog upp detta med min tränare.. sa som det va.. sa hur jag kände mig.. han blev ju jätte ledsen för han tycker ju att jag gör bra saker... han föröskte peppa mig... säga saker jag e bra på.. säga att jag e ju absolut inte en av dom sämsta och att jag behövs på plan.. men det spelar lixom inte så stor roll vad han säger.. för det e hur jag känner HÄR inne... *klappa på hjärtat*...som avgör...

jag vill inte känna så som jag gjort det sista...

att jag e totalt JÄVLA värdelös på plan...

antagligen e det en fas jag går igenom just nu... och behöver bara peppas och känna mig bra igen.. och då behöver jag ju egentligen spela matcher. men jag pallar det inte just nu... vill engagera mig i träningarna men inte spela några matcher förrän jag känner mig säker igen!!!

detta hände mig för några år sen angående sången.. jag fick helt plötsligt en frukstansvärd scenskräck och la av med sången ett tag.. nu har jag ju tagit upp den igen.. lite så där försiktigt och sakta med att börja sjunga med i min farbrors band.. tog sin tid innan jag började sjunga ut och vågade .. men nu e jag på rätt spår igen och det känns så otroligt roligt och skönt!!! =)...

så jag får väl bara ge det tid detta med fotbollen..

 men jag e ju lite av ett kontrollfreak.. och tappar jag kontrollen över nått så blir jag sjukt osäker och det slutar bara i katastrof.. !!!

så jag får väl ligga lågt med matcherna... pröva mig fram... behöver få höra att jag e bra.. och även ta del av det jag e dålig på så jag kan jobba på det... får jag inte höra nått alls så e det skit jobbigt!!!!

jag vet ju inte då hur jag e .. !! hur uppfattar folk mig!!!! ...

mm.. kan visa ett jävla kaxigt yttre.. men innerst inne e jag en skör snäcka som behöver peppas och få mycket komplimanger och bra respons.. =)

hmm.. nog om sånt här känsligt.... varit nära gråten alldeles för mycket idag... dax för den där vecan snart i månaden för mig...

Kommentera inlägget här :