Another week.....

publicerat i Allmänt;
.. has past by.......
sitter och glor på en film på femman nu... "supersized queen" tror jag den heter...
har fått ätit en tallrik yugert med musli.. det var min middag det=)
Varit lite tung i huvudet idag... var ,maskerad igår...=)...



MImmi Pigg/ Malin Pettersson...=)

var en kul fest...
jag hade ju bytt dag så jag jobbade 8.45-15 istället...=).. var rätt skönt att ¨få jobba dagtid en lördag.. och sen ledig idag.. det behövde jag kan jag säga...

var iväg med LInda och familjen i Allum
fick shoppat två saker....




välbehövd bikini och en fin skjortklänning=)

efter ett välbehövt tungt-huvud-mål på MAX så var jag som en klubbad säl.. blev åka hem.. hamnade i sängen och stendog i 3 timmar.. shit helt slut!!!! ja har man typ en ledig dag i veckan då blir det att sova på den dagen!!!! tråkigt som F**!!

I fredags så var jag på BIO!
Jag och D var och såg
"My Bloody Valentine"
i 3D..!!! det var fan grymt... allt såg så otroligt nära ut... såg varenda finne i ansiktet på folk..=)
oh när jag såg att min favorit på filmduken blev jag alldeles lyrisk!!!!!



Han e ju så snygg så man dör ju!!!!

Jensen Ackle tror jag han heter... skit svårt namn att lägga på mitt minne.. e ju själva ansiktet och kroppen jag minns!! haha..=)

ja och så här snygga var jag och Daniel i biosalongen=)



inte så snygga!!!!! HAHA!!

nä nu skall jag kika klart på filmen...
ha det!! =)

Kommentera inlägget här :