Crap!

publicerat i Allmänt;
.. ja.. hmm... kan nog säga att dricka lär jag inte göra på ett väldigt bra tag... i allafall inte i dom mängderna....

fattar inte vad som hände i Lördags.. hur kunde jag få i mig sånna mängder!!??...

och att det skulle bli en sån fruktansvärd sentimentalfylla!!!  *suck*

grejen e ju att så jäkla farligt e det ju inte... visst har jag känslor för denna person.. men vem förösker jag lura.. jag vet ju och har ju sagt till mig själv att just nu kan jag ju inte bli seriös med nån... men det var ändå jobbigt att höra.. men grejen var att det hade varit lite meck med annat folk .. så personen i fråga var trött på allt och alla så det var lite därför som jag fick det slängt i ansiktet... =(.. hmm.. vi träffas ju... och det räcker för mig...

men sen lördagen har jag tyvärr varit lite nedstämd... och saken blev inte bättre när deklarations papprerna kom idag och jag fick se summan jag måste betala TILLBAKA!!!! 4600!!!! kul... NOT!!!.. jag som hade hoppats på en Turkiet resa i sommar med alla tjej kompisar!!!

detta suger fett och med mensen på inkommande så e ju hormoner och all sån shit oxå med i deppleken..!!!!

suger!!!!

jaja.. i lördags blev ju jag snygg i håret i allafall..=)



det var 3 olika färger som sattes i håret... röda slingor.. guld slingor och sen golden brown färg i resten av håret=)

jag och Jessica satt och åt grillchips under tiden... det e sköna frisör besök det=)

på kvällen var det ju som sagt bowling=)...



jag kände mig snygg med nya jeans shorts och -2,5 kg ..=)

var grymt kul..=).. och jag vann bland tjejerna..=)



Var grymt kul att få träffa min snutta Marie oxå=)

efter bowlingen så åkte vi ju in till stan... som vanligt blev det ju delade meningar med vart alla skulle gå... vissa var på bryggeriet.. vissa hard rock.. jag trotsade allt och gick ner och mötte personen mitt hjärta klappar lite extra för...

M hade ju ändå ringt mig och ville träffa mig... så jag gick ner och M`s kompisar e helt underbart jävla goa..!!!

jag var med dom hela kvällen... blev så.. och grymt kul var det.. jag blev ju bara tyvärr helt jävla pruttfull.. men kul var det... kl 4 så skulle ju jag dra hem... det var ju då sentimentaliteten kom över mig ... tur Tony kunde hämta mig..!! grät hela vägen hem..!!! sjukt... fattar inte hur jag kunde vara så jäkla ledsen..!!!

ja i söndags.. mådde jag ju inte jätte bra... spelade ju match.. men det var ju verkligen med nöd och näppe jag pallade d... gick ju åt helvete som vanligt.. men bättre än dom andra matcherna..!!!

efter matchen kom Betsy och hämtade mig och körde hem mig.. jag var lika med DÖD!!!!.. bäddade ner mig en stund... åkte hem till Bettan på kvällen och fick mat där... Josefine och Martina var där med.. kika på "Wipeout" och "sanningens ögonblick".. GRYMT!!!!

ja i morse när kl ringde 5.15.. trodde jag att det var ett skämt.. mörk ute.. och kl i köket var inte omställd ännu så det var fan som en chock att komma ut och se den riktiga tiden... 4.30... BLÄÄÄÄ!!!!!!

jag trodde jag skulle avliva på jobbet.. somnade ståendes körandes på trucken.. e d bra?

trodde inte kl kunde gå saktare.. kom hem... käka lite sen kröp jag ner och bara DOG!!!!! jag var såååå trött...

sov till 16....

18 gick jag ur sängen först!!!!!

dax för träning...

jag tränade rätt lugnt.. har ju haft ont i min vänsterfot länge och tror det e nån slags inflammation i den.. får se hur det känns i morgon annars blir det läkaren.. nä.. ha det nu vänner.. nu skall jag övervinna min ångest och kika på mitt konto!!!!.. jag fasar!!!!!!

//// Mulan

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda (syster):

Nu när du har två jobb måste du se till att ett av jobben drar mera skatt, annars får man restskatt.

Kommentera inlägget här :