FRÖLUNDA!!!!

publicerat i Allmänt;
.. de e dom bästa... heja heja heja heja!!!!

ja shit.. silken match.. jag satt som på nålar sista perioden här hemma.. möla i mig chips som aldrig förr.. så ångesten e hög nu!!!.. Mattias gjorde mig sällskap.. hand fel att det blev chips.. han skrev på MSN att han skulle bort och köpa gotta.. klart jag hängde på.. och så hade jag chips påsen i handen.. bara så där..!! =(..

jaja.. nån gång får man ju synda...

blev ingen träning idag... SNÖSTORM ute typ!!!!!!!

ja gott e det att Frölunda nu e klara för semifinal!!!!.. det gillar jag!!!!



FRÖLUNDA!!!!!!

ja idag har jag jobbat.. <----- Den menlöse truckföraren!!!


och mitt på dan så började snön falla..!!!

vad FAN!!! trodde våren var här!!!!

började mer och mer inse att nån träning lär det ju inte bli=(..

åkte hem.. och föröskte gå in pp mailen för att se om det blidde nån träning.. kom ju fan inte in.. tog en stund men till slut kom jag in.. och mycket riktigt.. ingen träning!!.. så jag har istället.. tvättat.. bakat chokladkaka till jobbet i morgon...



MMMMMMMM.....

sen så har jag ju då varit med Mattias... japp that was my day=)

hmm.. kommit på en sak.. jag e ju en otroligt godhjärtad människa.. och har faktiskt insett att det e FAN ingen bra att vara det i en mycket hård värld... folk har inte riktigt det hjärtat som jag har.. utan har istället onda tankar och e "backstabbing" istället... på så sätt så blir man som godhjärtad ständigt missförstådd.. för alla ens handlingar döms efter hur några ondhjärtade människor tänker.. dom tänker ju på hur dom hade menat med en handling... och därför dömer dom mig efter det.. !!.. Alltså.. man känner andra genom sig själv!!.. nån som förstår??..

Jag e i allafall trött på det.. trött på att hela tiden på misstänksamma blickar på en... att folk dömer en... och tycker illa om en .. enbart på grund av hur dom själva e!!!!!!

FRUSTRERANDE!!!!

finns ingen som vill männsikor så väl som jag... som förösker vara omtänksam och snäll.. visst kan jag vara ond.. mot männsikor som fötjänar det ja.. men jag går inte runt och mår dåligt och tar ut det på andra som man blir avensjuk och svartsjuk på!!!!

jag har lärt mig bättre genom mina år av hårt motstånd...!!!

men jag e en männsika som läser andra männsikor väldigt lätt.. jag kan titta på en männsika och veta precis dess bakgrund och känslor... !!!

jag önskar i allafall att människor kunde få må bättre så dom kunde börja behandla andra männsikor i sin omgivning lite bättre... männsikor e bara onda... mycket onda.. och det e fruktansvärt obehagligt!!!! =(...

hmm... nått mer som grämer mig e hur folk klagar.. och gnyr.. på sina liv... på små problem e deras liv... .. deras perfekta liv... ja deras värta problem under dagen e typ att dom har trasslat in sig i duntäckert på väg ur sängen på morgonen..

medan en annan sitter och funderar på hur fan man skall klara nästa månad med räkningar!!!!!

jag klagar inte mycket.. inte om jag får säga det själv... och jag har då fan inte haft det lätt...

men om jag hade haft det lätt i mitt liv hade jag nog aldrig kommit så långt som jag gjort i min utveckling som person!!!!

Jag ångrar INGET av det jag gjort i mitt liv... för utan mina misstag och snedteg i mitt liv hade jag aldrig suttit här idag..

jag hade väl varit en sån där snorig äcklig bortskämd jävel som aldrig någonsin behövt oroa mig för NÅTT!!!

som har föräldrar i ett stort hus som alltid gett en pengar och mat när man velat.. som alltid hjälpt en med körkort.. egen lägenhet.. bilköp... .. ja ni fattar....

hmm.. om det e nått jag kan känna avensjuka för e det folk som har båda sina föräldrar samlade i ett sånt stort varmt hus.. där den gemensamma middagen på söndagar e lika självklar som kalle anka på julafton!!!

jag saknar den tryggheten.. att alltid kunna åka till sina föräldrar... !!! där man alltid blir bemött med öppna armar.. !!

jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina älskade systrar.. för  det e där jag får min familjekänsla.....

att få äta en riktig lagad måltid mat.. att få komma hem till matlukt ....

ja sånt kan jag sakna... eller sakna och sakna.. har ju aldrig riktigt haft det... skulle vilja få uppleva det då.. då!! =)

ja nog om sånt .. jag e ju nöjd med mitt liv... saknar ju bara vissa delar i det... som svensk e man ju aldrig nöjd..!!!

hihi.. får avsluta med lite goa mobilbilder bara för det=)

 

SYSTRA MIN!!!



 

COOLA JAG EN SOMMARDAG FÖRRA ÅRET!!!



dax för sängen tror jag.. ha det!!!


//// Mulan



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

vinkar glatt för att visa att jag jämt läser dina bloggar och hoppas du en dag ska orka läsa min igen

Alla är inte onda. Lätt att tro ibland, men det finns såna som du där ute i den hårda världen. =) Men jag förstår hur det känns med folks dömande blickar och tissel och tassel bakom ryggen....Pöss

2:a kommentar, skriven , av Linda (syster):

tack för den snygga bilden på mig. men det är väl bara att inse att jag bara kan ta sådan bilder på mig nu för tiden. (Är inte snygg längre) SNYFT

Kommentera inlägget här :