Helgen har som vanligt....

publicerat i Allmänt;
... rusat förbi... sem ett x2000 som sveper förbi en när man står på stationen... typ..!!

jag e ap trött.. så borde sova.. för kl ringer 5.15 i morgon bitti..

ja.. i går så var jag slapp tills d var dax för kalas kl 14.. hämtade mamma innan och kom sen till LInda.. lilla fjortis Denise hade fyllt.. ja.. 14.. =).. inte lika lätt att få kramar och pussar av henne längre... =(... min lilla snutta har blivit så stor.. !!!

hon fick en bok av mig så länge.. för har betsällt två tröjor till henne.. får la se om hon gillar dom hon e petig nu som tonåring!!

blev massa kakka och tårta.. mmmm... sen köra hem mamma...

åka hem och gå över till Mattias för att hjälpa han inför kvällen.. sen hem.. byta om och gå dit igen.. var inflyttningsfest... jag var ju nykter.. men hann se en del av Melodifestivalen.. för att sen sätta mig i bilen.. lyssna på p4.. sen dundra in på Basic och se klart melodifestivalen där..!!!
mm.. tappade hakan rätt rejält när vinnaren korades... men hellre hon än UGGLAS!!!!! hur kunde hon komma 2.. jag fattar det INTE.. jag fattar det ICKE!!!!!!!!!!!!!!!

ja.. jobba ja... bakom baren... hmm.. har ju lagt det yrket bakom mig för längesedan e så trött på d så jag nästan spyr.. men att hoppa in så där nån gång ibland funkar.. e det dessutom lite folk och man får massa diricks.. e det sååå värt det!!!!

jag var trött som en gnu när kl var 3 och stället var färdigstädat....

hem.. äta varma mackor så där mitt i natta... sen somna med tvn på runt halv 5 på morgonen.. ja det e mitt liv det!!!!!

kl var halv 12 när jag slog upp mina blå/gröna....

låg i sängen till halv 3 typ.. gott.. var såååå trött...

sen upp.. duscha... och åkte för bi LInda för att hämta min "leksak" där.. hihi..!!!

sen till vättlehallen... mötte upp Bettan och Martina där.. skulle kika lite på Lerums LBK...

 

var kul.. inte gjort det innan...

men kunde bara stanna i typ 50 min sen var det Floda och repa med bandet!!!!!

vi repa... och övar och kämpar med låtarna....

har ju fått förfrågan om att spela på lerumsdagarna.. vilket jag säger snabbt NEJ till.. men dom andra e ju lyriska och vill ju.. men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJ!!!! jag vägrar.. jag skiter ner mig om jag skall upp på scen i LERUM!!!!!!!

nä.. vi får kolla på det där... !!!

efter repningen var det ett givande men dyrt samtal som gjordes.... över 1 timme... men oj vad underbart att få prata så länge med denna männsika... pirr pirr i magen säger jag bara!!!!!!!!!!

kan vi bli mer lika..??.. haha.. humorn.. musiken... ja ALLT!!!! hahahaha.. ni som vet.. ja ni vet ju..!!! NÄSTA söndag.. då JÄVLAR!!!.. då ÄNTLIGEN!!!!!!

SÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!!!!!!!!!

peta upptagna liv!!!!!!

nä.. jag åkte hem till Bettan en sväng och satt där och garba åt Wipeout.. fan vad ball!!!!!!! sen blev det sanningens ögonblick... ... fan vad jag vill va med där.. jag har ju knappast några hemligheter... jo.. okej.. kanske några.. tyå 2.. haha.. men mina närmsta vet ju om dom oxå... haha.. jaja.. nä nu skall jag sova.. pöss



//// Mulan

Njuter av vårsolen!!!

Kommentera inlägget här :