Hockey...

publicerat i Allmänt;
,, har jag varit på med Jessica.. =)

det var riktigt kul.. även fast Frölunda förlorade stort med 1-4... det sög ju fett kan jag lova!!!!

men men.. två öl fick slunkit ner sen var man lite gladare igen..=)

köpte mig en kepa oxå..=)¨



nr 12.. Fabricius.. eller hur hans namn nu stavas... inte min favorit.. men kepan var snygg=)..

igår så åkte jag till systemet efter jobbet.. sen blev det in på Allum.. fick köpt mig en grym fondation på Make up store.. dyrt men oj så bra..=).. sitter som en smäck i fejan..=)

sen ett par leggings.. ett par strumpbyxer som håller fläsket på plats .. 2 par trosor och ett par jena sshorts.. det var det jag fick med mig hem..=)

direkt efter det var det kika på Hockeyn på Torran med sötnosarna..=).. alltså.. vännerna mina.. en del av dom i allafall=)

men jag åkte i pausen till tredje perioden.. Frölunda låg ju under och jag var röv trött.. ville åka hem med alla grejer jag handlat.. och behövde gå in på Bonum innan dom stände.. fick duschat och krypit i säng i tid.. det var gött... =)

ja.. i morgon e det Fredag.. var la roligt då.. vad skall jag göra då... TVÄTTA!!! kul.. hoppas på besök sent på kvällen.. och kanske övernattning=)..

på lördag e det frissan och bli mörk .. =).. kul kul... ha det vänner..

/// Mulan

Kommentera inlägget här :