Jag som hade...

publicerat i Allmänt;
.. lovat mig själv....

att ALDRIG få känslor igen... att fortsätta må bra och vara så lycklig som jag varit med att bara dejta lite löst och ha en som man får ha det intima med bara så klarar man ju sig!!!!

och så går jag och träffar denna person.. som från första blicken fick hela min värld att snurra... har ALDRIG sett nått vackrare.. aldrig sett någor så fint... !!!!

och nu sitter jag här.. levandes på en bit kladdkaka i magen bara...

jag kan inte äta... inte tänka klart.. min mage vänder ut och in... jag blir alldels pirrig...

tanken och smaken av dina läppar gör mig alldeles tossig....

http://www.youtube.com/watch?v=b-Qr9t_lDUE

ojojoj sitter och bara lyssnar och känslorna strömmar!!!

har bränt en sjukt bra skiva nu här under kvällen.. lyssnar på alla låtar och bara diggar!!!

fått pratat med dig 2 gånger idag och båda gångerna har svetten strömmat ur mina hårfria armhålor och lagt sig som en fin cd skiva på tröjan!!!

jag har precis befunnit mig på en loppmarknad och har nu blivit SÅLD!!!!

/// en förälskad Malin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda (syster):

Kul att höra hoppas det funkar denna gången nu då..kram

2:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

är så glad för din skull, hoppas det slutar väl denna gången!!!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Låter spännande Malin! Vill veta mera...:-)

Kommentera inlägget här :