Nu får ni hålla i hatten gott folk!!!

publicerat i Allmänt;
.. ojojoj... vad det har hänt en massa... och jag har inte skrivit på JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE länge!!!

Sorry.. har inte haft lust eller tid ..!!!

men nu.. ojojoj.. massa bilder.. massa skoj!!!

hmm.. ja.. som sagt... gick ju hem från jobbet i onsdags.. halsen blev inte värre.. men jag känner fortfarande av det.. skit irreterande.. små hostig.. och det känns som nått sitter i halsen och kittlas... as jobbigt!!!

Torsdagen låg jag i sängen HELA långa dagen.... blev ingen träning och det enda dagsljus jag såg var när jag gick till Bonum och handlade mat...

det var fan välbehövt... på fredagen hände d grejer... d blev solning och shopping....


Ett linne till kvällen=)


Jeans ..


Hood tröja... framifrån...


bakifrån....


och en snygg sjal till...

underbart att få shoppa när man väl har råd... =)..

på kvällen var d ju drängarna... =).. haha.. jag vet.. ni behöver inte säga nått.. men kul var d... d var förfest hos Kolle





sen var d Basic...







hade skit kul.. men hade ju inte känt mig riktigt bra så jag fick skjuts hem av Jessica redan kl 0.00

var gott att få komma hem och somna rätt tidigt.. och inte vakna med en hemsk baksmälla.. var lite tung i huvudet d var allt..!!!

vakna redan 9.15... haha.. jag börjar bli GAMMAL!!!!!

idag blev det en fika med Bettan i Lerum...

hitta en snygg jeans väst..=)..

sen så åkte jag till jobbet... Stackars L som jag jobbar med blev sjuk som satan så jag fick ta över och stänga buriken idag.. inte gjort sen i somras.. tur man har bra minne..=)..

nu har jag snaskat popdelight och tatt en öl så nu e det sängen... upp och jobba i morgon igen.. sen har jag kanske en DEJT!!!!!!!

TJOHO vad glad jag e... !!!!!!!!!!!!!!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!


//// Malin


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda (syster):

Lycka till

Kommentera inlägget här :