Silken helg!!!

publicerat i Allmänt;
.. Jag har verkligen haft en toppen helg.. allt från att ha varit ledig i Fredags till gått ut och fått sig en redig fylla på fredag.. ligga bakfull och käka pizza på Lördagen sen ut och spela beachvoleyboll och sen gå ut igen fast i nyktert tillstånd.. INGEN hade nog så roligt som jag hade igår.. haha...

alltså... stort tips e att dra ihop ett gäng och göra det vi gjorde igår... boka banor på beachvolleybollen.. det var fantastiskt kull.. det var varmt.. svettigt och SANDIGT!!! hade sand på dom mest obekvämaste ställena efteråt.. haha.. men oj så roligt... inte spelat sen gymnasiet.. så det var sjukt roligt.. och träningsvärk har jag..=)

 tänkte jag skulle srkiva detta inlägg snabbt så jag skall upp tidigt as hell i morgon ju...=)

ja.. folket drack ju men jag var nykter.. jag höll mig till vatten...

vi gjorde ju oss i ordning där.. och vi tjejer åkte ju med mig så vi drog förbi mackedonken för vi var sååå hungriga... kycklingburgare och minimorötter is da shit..=)

ja.. sen blev det stan.. blev bersåbar... helt okej faktiskt... jag dansade och hade kul..=)

sen var ju folket helt lyriska och ville gå till GRETAS!!!... dom hade tjötat om detta i månader. och jar har ju inge emot att gå dit så vi gick dit... OJ ROLIGT d va!!!!.. jag hade sååå kul... grym musik.. grymt folk.. och grymt ställe generellt.. lär ju gå dit fler gånger... jag var nog den som hade roligast där och som var piggast och gladast.. haha.. folket dog ju efter ett tag av all alkohol som slunkit ner så jag fick ju köra hem packet..=)

men när jag kom hem var jag inte ens trött så satt vid datorn till kl 5 i morse.. haha.. sen somnade jag.. och vaknade vid elva i morse... hmm.. knepigt...

ja.. jag gick upp packa min väska och åkte till Floda. dax för match!!!

hmm.. årets första träningsmacth.. behöver nog inte säga mer än så för det gick åt skogen.. matchen var bara kall och fruktansvärt tråkig!!!!.. som anfallare var det verkligen en värdelös match... bollen kom aldrig upp och vi släppte in 5 mål.. det SÖG!!!!!

men min farbror kom förbi och titta .. oj så glad jag blev  av det.. han har ju blivit mer som min pappa det sista.. =).. känns så skönt att ha den kontakten..=)

sen kom en Tomas förbi och titta med.. han var så snäll och vänta på mig medans jag duscha sen så käka vi tillsammans.. blev en kebabrulle.. mmm.. hungrig som en varg va jag.. TOM mage..!!

sen skulle vi egentligen repat med bandet men min kusin kom inte ifrån arbetet så d blev inge.. så jag åkte in till stan och drog en fika med Marie.. inte träffats på länge och hade sååå mycket att prata om..=)

vi åkte hem vid åtta.. då åkte vi och handlade sen drog jag förbi Bettan och fick en kopp te där... =)..

strax innan tio drog jag hem.. och nu sitter jag här...

har en hel del att skriva om.. men det tar jag i min hemliga blogg.. inget för er med känsliga öron.. men Malin e LYCKLIG... såååå LYCKLIG!!!! . men oxå VÄLDIGT FÖRVIRRAD!!!!!!!

blev ni nyfikna nu???

hihi... //// tjingeling!!


Kommentera inlägget här :