Sushi....

publicerat i Allmänt;
... det har jag ätit idag.. oj så gott det e..!!!! det e nått man borde äta oftare..!!!! smakar ju egentligen inte så mycket men ändå e det så gott..!!!

hmm.. idag har jag jobbat.. hade som vanligt svårigheter med att somna igår kväll.. JA jag vet att det har att göra med mina middagslurer... men ... ändå.. FAN.. somnade väl vid halv 1... sen slog jag motvilligt upp dom till det förbannade pianospelande på min mobil som e den såkallade alarmsignalen...kl 5.15... bläääää... snoooooooza......

gick upp strax efter 5.30...ta på sig nått.. tvätta av sig borsta tänderna och åka till jobbet....

efter jobbet åkte jag och handlade.... jag e ju sån som ALLTID måste ha ett fullt kylskåp... just därför min ekonomi e som den e.. jag handlar alldeles för mycket mat... jag ÄLSKAR mat.. äter ju egentligen inget onyttigt.. utan handlar alltid nyttig mat... men jag spenderar alldeles för mycket pengar på det...

köpte ju idag sushi... mmm...

åkte ju hem och käkade det samtidigt som jag år lite av tonfisksalladen från igår.. hmm.. sushin slog ju tonfisksalladen med hästlängder....

mmmmmm....

efter sushin och "Våra Bästa År" 


...så fick jag lagt mig.. var ju så himla trött.. somnade på 2 röda... e aldrig svårt att sova middag i allafall..=)

vaknade vid 16.... ojojoj-. så trött.. försökte hålla ögonen öppna men dom åkte verkligen ihop igen.. vaknade typ en halvtimme senare... nä nu får jag fan gå upp.. fick gå ut och ta några godisbitar för att piggna till.. var sockerfritt godis så vete fan om det hjälpte.. =)...

blev lite piggare av ett samtal från min "älskare" .... =)....

efter vi hade pratat så satte jag mig vid datorn lite... gjorde lite nudlar och började ladda för träning...

foten kändes ju fortfarande inte bra ... men jag åkte och träna.. hmm.. vet inte om jag fick ut så mycket av träningen... haltandes.. kunde inte skjuta med vänstern.. fick överansträngning i höger vad i stället.... ja ni fattar ju... hmm.. men men.. envis som jag e...

åkte sen hemåt och fick tatt av mig alla sandiga kläder... blev till att städa och dammsuga .. så som gud skapade mig=)

sen duschat... ätit nu... gott gott gott... knäckebröd e fan underbart gott.. med rätt pålägg på=)

skall väl lägga mig snart men vet ju att jag kommer ligga och räkna får som vanligt=(..

jag vill ha en tvåa.. NU!!!.. med sovrum!!!!!!

*suck*

jaja.. nä ha det....

/// Mulan


Kommentera inlägget här :