Tänkandes Tänkande=)

publicerat i Allmänt;
.. ja jag sitter här och tänker... tänker så det knakar... tankarna flyger runt i mitt huvud.... tänk vad vi tjejer tänker mycket.. det e knepigt...

jag e lite förvirrad just nu så det e därför jag tänker så.. försöker samla mina tankar och få ner dom på marken..=)

jag måste bara nämna det att jag känner mig så otroligt harmonisk och lycklig inombords och det e en sån underbar känsla att känna.. gjort det ett tag...

och e evigt tacksam för att få lov att må så bra....

jag har haft en hel del ups and downs i mitt liv... gått hos kurator i 3 års tid... som började då jag blev utbärnd och sjukskriven från jobbet ett tag...

jag kom lixom till ett stopp på min väg.. jag bara stanade till och fick en tom blick.. blev apatisk och kunde inte fatta varken beslut eller känna några som helst känslor för nånting.. jag var helt TOM....!! Allt hade bara blivit för mycket... var exakt 4 år sedan detta hände... och fick ju då en remiss av en läkare till en kurator...

blev möten nästan varje vecka först men till slut var det varannan vecka... var en otrolig befrielse att få ha dom mötena.. att få rensa sig själv.. prata ut.. och om det e nått jag lärt mig genom dom kuratorbesöken så e det att jag lärde känna mig själv så otroligt mycket... jag vet nu när jag stöter på nått i mitt liv.. så vet jag hur jag skall tackla det.. jag en otroligt mycket mognare och lugnare männsika... och har blivit så sjukt stark av allt som hänt mig....

jag VET att jag har en del problem fortfarande inom mig.. men jag vet nu VARFÖR dom finns där.. och HUR jag hanterar dom..=)

ja jag kan bara säga att.. det e ett otroligt bra tips att faktiskt nån gång i livet gå till en kurator... få prata av sig och lära känna sig själv!!!.. nu har jag snart inte varit där på ett år.. och jag har klarat mig galant själv hela året..=)

problem biter inte på mig på det sättet längre.. jag tar lixom tag i det och löser dom helt enkelt.. brusar inte upp och e bara så jävla glad över hur mitt liv ser ut... jag ÅNGRAR inget...

för alla beslut jag tagit i mitt liv har byggt mig och format mig till den jag e idag.. och det e om jag får säga det själv.. en mycket glad, härlig ,go tjej... som älskar människorna omrking sig och som vill bara väl=)

visst jag e verkligen några år efter i mitt utvecklande... jag e långt ifrån 30 i mitt huvud och kropp... men jag tror jag behöver utvecklas på detta långsamma sätt för att kunna ta in allt omrking mig...

jag e som jag e som person och det finns inget jag skulle vilja ändra på..=)

love me or hate me...=)

hmm.. ja nog snackat om mig nu va...!!.. haha...

jag missa ju sista deltävlingen i melodifestivalen i lördags.. men tur man kan se det på nätet... har inte hört Agnes låt ännu men e det nått bra eller???..

hörde den andra som gick vidare. hmm.. så där va...

jaja.. H.E.A.T och Måns e fortfarande mina favoriter..=)

nu till helgen skall självaste DRÄNGARNA komma till Basic... ja shit så bondigt jag vet.. men FAN vad kul det skall bli....



silket röj!!!

det e ju på fredagen.. och jag skall ju jobba på Lördagen så det blir rätt lungt ändå..=)

börjar inte förrän kl 15...=)

men skall bli kul..=)

nä.. om man skulle ta och ladda för träning...

ojojoj.. vad jag tänker fortfarande.. kan inte släppa en sak... skit jobbigt...

mmm... men jag e så glad så.. sååå glad!!!!

pöss


Kommentera inlägget här :