Tiiiiiiiiisdag....

publicerat i Allmänt;
.. e det idag...=)

och jobbat har jag gjort... gick så bra så... ingen chef på jobbet så det e rätt skönt.. =)

efter jobbet var det hem.. laga tonfisk sallad...



fantastiskt gott.. med fullkornspasta.. ruccola, paprika, gurka, körsbärstomat, rödlök, majs, ägg, advokado och sen tonfisk då såklart=)....

finns för i morgon oxå.. mumma...=)

ja sen blev det lite storstädning vid spisen...

sen la jag mig och sov 1,5 timme... oj så gott d va..=)

sen ville jag ut så jag tog på mig och tog mig en promenad bort till Shell för att hämta 2 paket.. 2 tröjor till Denise och en års bok... =)..

 <-------- HÄRLIGA BLÅ HIMLEN=)

blev genomsvett av den promenaden... sen var det att svida om och så kom Mattias.. vi åkte till gymet och körde skiten ur oss.. och avslutade sen med solning.. gott gott gott gott..

har dock haft ont i min fot sen träningen igår.. vet faktiskt inte vad jag har gjort.. men foten e svullen och jag kan knappt böja den..=(.. men jag ignonerar ju alltid sånt och tränar ändå.. korkad som jag e.. =(..

nu gör den ju rätt ont igen.. så får se hur den känns i morgon.. har ju träning i morgon oxå.. =(..

jaja..

nä jag har duschat och fått i mig mat. så nu skall jag snart krypa ner i sängen.. tidigt... duktig Malin..=)

ha det vänner.. pöss

/// Mulan

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hejsan Luze hær igen. Om den ær svullen skall den upp i høg læge og lindas. nær du trænar bør du tejpa den

Kommentera inlägget här :