Vad heter Elvis lillebror?

publicerat i Allmänt;
.... Tolvis!!!!

hahaha.. ja .. jag kunde inte låta bli att skratta... sån tråkig humor har jag... såg detta i en busskur när jag körde förbi på vägen hem nu... haha.. brast ut i gapflabb.. kan ha att göra med att kl e inne på småtimmarna.. men ändå.. haha

jaja .. idag har man jobbat som vanligt.. ätit massa kaka för vi var 3 st som hade bakat=)

ojojoj.. älskar fredagar..!!! alltid speciella.. oavsett vad man skall göra så gillar jag fredagar.. blir varm i kroppen..!!!

Fredag e en perfekt dag att dö på!!!!..

jag vill INTE dö.. men när jag väl gör det vill jag att det skall vara på en Fredag!! =)

jag åkte direkt hem efter jobbet... jag städa lite.. och slappa allmänt innan jag tog mig en dusch och det var den vanliga fredagsrakningen... (det får ni tolka bäst ni vill)....

sen tog jag på mig.. nya jeansen.. vit tröja och nya jeans västen.. plus nya scarfen...

sminkning... sen låta håret bara vara i tofs.. orka lixom..


Me =)
 
satte mig i bilen..

och åkte först förbi mackedonken.. blev en sån hamburgare som dom har special denna vecka.. den va go..=).. *tipsa*. sen en påse morötter och en ramlösa till..=)

sen styrde jag bilen ut mot eriksberg.. snurrade runt där ett tag .. innan jag fick ringt om vägbeskrivning.. varit där flera gånger men aldrig kört själv...

hem till Malin E.. kompis till Bettan..=)

hon bor så sjukt fint så man döööör av avensjuka!!!

där satt några brudar och drack.. var trevligt.. jag skratta som FAN... jag var nykter men oj så roligt ändå..=)



<3

ja vi var väl där till halv 12 typ.. sen körde jag.. Bettan och Martina in till stan.. följde med in på bryggeriet... PETA fulla idiotiska killar som tror dom har en chans på en.. kunde faktiskt inte vara mindre intresserad!!!.. äckliga as e vad dom e.. fulla.. vidriga.. och vad får dom att tro att jag skulle vilja ha dom.. som hänger på BRYGGERIET!!!.. fattiga studenter och socialbidragare..!!!!

 nej TACK!!!

ja jag hängde där själv idag jag vet.. haha.. men men..=):.

vid ett drog vi.. blev kebabhouse.. och sen styrde jag hemåt...

kom hem för en liten stund sen.. och skall nu sova..=).. gott skall det bli.. trött i ögat.. så ha det vänner...

nån jävla dejt lär det väl inte bli i helgen heller!!!!

ÅHHHH PETA ... FOLK!!!!... jag skiter i sånt trams nu!!!!!

/// Mulan

Kommentera inlägget här :