WHY!!!!!???

publicerat i Allmänt;
... tillåter man sig själv att bli så här dåligt jävla bakfull...

hur kan man sträva efter att må så som man gör dagen efter....

från att ha sett ut så här....


snygg, mörkhårig och glad.....


till det här......


rödögd, söndergråten. pruttfull och helt enkelt aptrött!

ja vad skall man säga... jag grät nått helt hysteriskt igår... nått helt jäkla sjukt.. tårarna sprutade på mig.. och jag var själv, övergiven och ensam utan varken nått tåg, buss eller skjuts att ta mig hem med....

tur man har vänner.... blev hämtad.. och fick tröstas så gott det gick...

ja det var fan längesedan jag grät nått så hysteriskt det kan jag lova.. men e man full.. och överkänslig.. och haft känslor som bubblat typ utanför kroppen den senaste tiden så krävs det så lite...

jag visste ju att jag skulle bli ledsen, sårad och sitta och gråta över denna personen. det visste jag ju.... men att det skulle komma så där bara.. så plötsligt och så mycket och BLAND FOLK!!!!

folk visste ju inte vad dom skulle göra när dom såg mig.. där stod jag mitt på centralen och böla som en femåring!!!!

PINSAMT!!!

men då sket jag i allt.. var så jäkla ledsen....

allt för att man får höra orden... "Jag vill inte ha nått seriöst"

det e ju nått som jag brukar säga!!!!!!!

men jag sa bara att det var lugnt .. att jag kände likadant... !!!

hmmm... bra på att ljuga e man ju.... *suck*

nu sitter ja här.. fortfarande full typ.... skall snart bli hämtad av syrran som kör mig till fotbollssamlingen.. hur i HELVETE skall jag kunna spela match idag.. ja det e för mig ett mysterium..

jag skakar.. har dom mest rödsprängdaste ögonen.. och mår sämre än nått annat.. men men.. bara att bita ihop eller...

//// Bakfull Malin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda (syster):

Snyggt. Varför bli så full om man vet om att man ska ha match???

Kommentera inlägget här :