Beyoncè!

publicerat i Allmänt;
... japp.. det blev konsert igår... och OJ så grym den va...!!!!!

Jag tog ledigt idag för jag visste att det skulle bli sent.. var hemma först efter kl 12... på natta.. hade ju dött om jag skulle behöva gå upp 5.30 dan efter....

så idag har jag sovit till 10.30... kikat lite löst på "Våra bästa år"

som jag inte sett på jätte länge!!!!!!!!

förstod ändå för jag vet vad som skall hända..=)

sett glimsar av framtiden på Youtube..=)

sen har jag sett till att få tvätt tid så det håller jag på med nu... sen har jag stortsädat...

dammsugit och dammtorkat och vattnat blommorna..!!!

just nu har jag 2 hantverkare från Förbo i mitt badrum som byter ut mitt handfat.... varav den ena e ju den snygga!!!!! ojojoj.. så snabbt jag tog på mig och la lite smink i ansiktet när han ringde och sa att han skulle komma..=)

jag skall snart ner till tvättstugan igen....

så igår då..



Min lilla toyboy som e världens goaste hade köpt 2 biljetter till Beyonce.. jag anade ju att det var detta så blev så glad..!!!!

showen var helt jävla grym....

jag hade valt helt fel skor för ståplats bara så jag kunde knappt stå eller gå när showen var slut.. körde barfota hem.. haha..

men fan vad grymt det va... jag var lyrisk.. hon hade ju en stor scen sen en liten rund mitt i publikhavet... den flög hon ut till och körde några låtar där med.. och då var hon helt plötsligt bara 1,5 meter från mig..!!!!

<------- Jag kunde nästan röra henne..=)



<------ if i were a boy..=)

det var väldigt mycket girlpower snack.. och hela hennes orkester var brudar och som dom lira på trummor och gitarr och bas.. jag var helt fascinerad..!!!!

showen var grym.. och när hon till slut avslutade med "Halo" så var jag eld och lågor...!!!!!!!! FAN VAD BRA D VA!!!!!!!!

<------- D and Me..=).. min lilla godis..=)

kvällen igår var riktigt lyckad!!!!!!! kändes skönt...!!!!

ja ville bara dela med mig av kvällen igår.. härlig var den.. så kjam kjam...

Kommentera inlägget här :