Biggest loser!...

publicerat i Allmänt;
Tittar jag på nu... känner mig rätt smal ändå..=)
även fast jag precis slängt i mig hemmagjord pizza.. ja ni fattar ju säkert av min kost att döma att jag lagt på mig lite.. och sen inte tränar just nu... men men... det får som sagt vara så nu..=)
shit silken dag igår..!!!
upp vid tio.. duscha ta på sig sminka sig och äta frulle sen åka och hämta mamma och hennes assistent för att sen åka till syrran på kalas... ÄLSKAR att träffa mina underbara syskon barn och alla 6 st var där... *KÄRLEK*

det blev dock bara en snabb visit.. för vi skulle ju vidare till Skåne.. men Oliver fick sin bamse pyjamas och sina snygga blåa jogginbrallor av mig och kaffet och kakan slank ner sen åkte vi vidare..=)
blev en snabb visit på Ikea... vi skulle byta dom där jäkla rullgardinerna igen som jag redan har bytt för det var fel färg.. NU var det fel STORLEK!
men kön var löjligt lång så vi fick skita i det.. fick sprungit in för lite andra snabba ärenden och grabbade då även tag i en nalle till lilla Emma som fyllde 1 år .. Daniels mamma hade köpt present från oss oxå men ville ändå ha med nånting..=)
sen bar det av mot Laholm!
Regnigt och jävligt!!

<---- ME=)

kalaset var bra.. mycket ungar där med..=)
åt goa muffins..=)
<----Muffins=)

Ja och sen skulle vi ju hem igen.. *urk*
var så trött så klockorna stanna.. blev donken på hemvägen och även förbi Johan Daniels kompis som bor i Åsa för att hämta alkoholen till festen i helgen..=)..
sen en sväng förbi Daniel hemma för att hämta massa lastbilsgrejer som skulle säljas.. sen till LInda för att hämta Ice Age 3... åhhhh guuuuuuud vad jag skratta åt den filmen väl hemma sen!!!!
sen blev det snabbt in på ICA i Hulan oxå.. sen äntligen kom vi hem... 21.30 på kvällen.. DÖD.. blev filmen i sängen sen SOVA!!!!!

Idag har det jobbats.. sen solats.. sen ätit och vilats sen var det att möta Marie i Norsesund..för att åka till Alingsås och köpa grejer till festen..=)
<----I väntan på Marie lyssnades det på....
nu väntar jag på älsklingen min.. blir slappa framför tvn.. det behövs!!!!
i morgon kväll e det möte.. på Onsag kväll e det möte på Torsdag kväll e det Takida konsert.. och på Fredag Julbord.. så jag har all rätt att ligga där jag ligger nu!!!
ha det!

Kommentera inlägget här :