I väntan på....

publicerat i Allmänt;
... detta...
så passar jag på att blogga lite..=)
har duschat och tatt på mig och hann åka till Statoil för att handla snackset till bion ikväll!!!
nu väntar den onyttiga pizzan i ugnen som skall ätas sen skall jag sminka mig och åka!!!
I dag vart det ryggmassage och ansiktsbehandling/massage!!
och OJ så gott det va!!!!

Snälla Marie bjöd med mig då hon hade fått detta paket av sin kära sambo!
det var fantastiskt skönt.. somnade nog inte en gång utan flera haha..!!
vi var där redan 13.15.. var sjukt mycket folk i stan dock!!!
så tog en stund innan vi hitta parkering!!
efter det hela så gick vi oljiga och sömndrukna ut i folkmassan.. tog oss till Buttericks där det handlades ballonger och servetter till festen.. =).. grymt.. Rosa och svarta eftersom det e kvällens tema.. hoppas folk kommer i håg det och klär sig efter det med..!!!
ja sen blev det en fika och strosande i stan...
jag hitta en snygg getto keps för 99 kr!
<----- Getto Malin=)

Sen åkte vi hem... Daniel e hos sin mamma och tvättar våran tvätt!! gött att få det gjort!!
väl hemma började jag röja klädkammaren tog upp lite saker på vinden.. sydde igen mitt snygga hål i röva på mina svarta leggins, slipper Fiffi frysa!!
sen sydde jag på mina 2 knappar på mina jacka som lossnat!!!
sen bytte jag väska så jag har en annan nu!!
sen provade jag min outfit för festen!!
gäller att hålla in magen under kvällen bara!!=)
ja fast nu e jag VRÖL hungrig.. nu får pizzan vara klar!!
ha det... snart e det bio!!! =)  återkommer om den e bra eller inte..=)

Kommentera inlägget här :