Söndag kväll!

publicerat i Allmänt;
.. nalkas.... =)
MMMM...
Jag sitter i soffan med lapropen iknät och Daniel sitter breve och spelar x box..=)
Jag har precis avklarat ännu en jobb helg... känns fantastiskt skönt..=)
haft ont i halsen och varit lite halvhostig och hes nu hela helgen.. men det verkar inte bli värre i allafall..!!!
I Fredags var ju jag och Daniel på Källarkrogen =)
vi hade ju present kort som sagt så vi betalde bara för drickat.. så hela kalaset gick bara på 144 kr..!!! haha.. billigt för 3 rätters!!!!
var sjukt gott.. skagen toast, oxfile och sen pannacotta!!!!

Sen vart det hem... lägga oss i sängen lägga datorn mellan oss och kolla på The Proposal!


Grymt rolig.. jag skrattade som FAN!
På lördagen var det att gå upp äta frukost och sen bege sig till min käre farbror..!
dax att repa!!
Repade in en helt ny låt.. alla kan ju den och den e sjukt poppis..=)



Så den blir det oxå på festen=)
dom andra får vi se med..=)
har ju suttit och förberett ganska mycket nu inför festen!!! e mycket att planera!
vi e runt 50 pers som kommer i allafall=)
skall bli grymt kul..=).. massa grym musik som skall spelas...
vi skall ju uppträda men mellan varven spelas ju vanlig musik..=).. denna måste spelas många gånger under kvällen..=)
NY Favorit=)

ja efter repningen tog man sitt tinnitus och åkte till jobbet... var dax att jobba 15-21.15... sen hem för att bunkra ner sig i soffan med popcorn skålen och kika på "day after tomorrow" sett den massa gånger .. men jag var så trött så jag somna i soffan.. var dax för bingen strax efter 23 redan!!!
sen upp igen på Söndagen.. äta frukost och sen åka och jobba 12-15.. e så skönt med den tiden.. att få gå hem redan kl 15... !!
Daniel hade fått med sig lite resetr hem igår från hans föräldrar .. strutsfile med potatis gratäng.. så jag gjorde i ordning det när jag kom hem.. tände ljus och fjorde sallad och duka fram sen kom älsklingen hem..=)
vi käka och nu har vu sittit i soffan sen dess.. skall ta det riktigt lungt nu ikväll skall bli skönt..=)
sen e det dax för glass.. mmm.. och en film.. så ha det vänner. pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Robban har fixat bort sin helg, så jag kommer. =) vet ej när, bara,men det pratar vi om när vi närmar oss ännu mer. =) Pöss

2:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Robban har fixat bort sin helg, så jag kommer. =) vet ej när, bara,men det pratar vi om när vi närmar oss ännu mer. =) Pöss

3:e kommentar, skriven , av Malin:

FAAAAN vad underbart snuttan!!!!!!! kommer bli grymt kul=)

Kommentera inlägget här :