Då var ännu en helg gången.....

publicerat i Allmänt;
Ja.. Söndag kväll och jag har haft en efterlängtad ledig dag... tror fan jag hade dött om jag hade behövt jobbat idag..  min yrsel i helgen har varit hemsk!!!!
snurrat till som satan rätt ofta... och jag fattar inte varför det inte bara blir bra..!!!!!
i Fredags.. var det jobba till fem... sen direkt hem...
duscha göra i ordning mig och åka till stenkullen.. möta Camilla och även henke som skulle ut med jobbet på Stures...
Mot Alingsås.. jobba.. var ju mycket folk.. men dom skötte sig... var såååå trött när vi skulle åka hem... var nära att krocka med ett stackars råddjur på vägn.. Camilla hann väja precis!!! tror vi svodde nosen på den!!!
shit vad läskigt det va!!!!
kom hem och stupa i sängen... på Lördagen åkte Daniel tidigt för att åka fyrhjuling!!!
jag sov rätt länge.. sen åkte jag till Lerum..
lämna in korten för framkallning och mötte sen Marie och Nadja för en fika..!!!
var riktigt mysigt... fick även passat på att köpa halvårspresent till min snutt...=)
en snygg svart långarmad tröja...=)
jag var sjukt trött under dan.. fick sätta mig ner för yrseln och så.. tok jobbigt..=(
blev till att åka hem.. laga mat.. sen kom ju Daniel hem oxå..
vi käka och sen var det dax att fixa sig igen...
<----- Das Entrevärd!
var mycket folk idag mä... alla ville ju se matchen.. jäkla sketmatch så den pratar vi inte mer om!!!!
stod och dog det sista.. hade sååååå ont i mina fötter...=(
till slut fick man åka hem... inga råddjur på vägen denna gång...
hem och SOVA!!!!!
sov tok länge idag både jag och Daniel.. var såååå skönt...
hade ju missat att vi skulle repa med bandet idag..=(.. trodde det var nästa Söndag...
skulle ju hem till Daniels föräldrar på kalas för Daniel.. ja han fyllde ju förra Söndagen.. så idag skulle hans släktingar komma...
blev smörgås tårta...
vanlig tårta....
mmm... det var sååå gott..=)..
mmm.. kaffe!!

Daniel gosa med fiskarna...
Fishi fishi!!=)
nä.. i morgon e det 6 mån sen vi träffades.. firas lite idag istället.. så nu har vi precis ätit.. skall ta fram snacks.. och se film.. så ha det!!!

Kommentera inlägget här :