jobba...

publicerat i Allmänt;
Skall jag snart åka och göra... usch igår var en emsk dag på jobbet.. vet inte vad det va.. blev helt gråtfärdig och ville bara krypa ihop i ett hörn och lipa ögonen ur mig.. vet verkligen inte varför... blev så känslig och ledsen.. tror det har att göra med allt jobb jag har.. 3 jobb e tufft... inga lediga dagar.. och man missar så mycket=(...
jag tog en timme komp det sista och åkte upp till servett för att få bort min tid den 31 då vi har spelning och även helgen den 28-29/11 då vi har våran 30 års fest..!!
gick ganska bra.. tror jag löst dom nu..=)
fick köpt med mig köttfärs och åkte hem och lagade mat... sen var det att åka till Marie.. vi fixade inbjudningarna till festen och skulle ta en promenad... men när vi kom ut så ösregnade det ju.. var bara att vända och gå in igen... drack te och käka choklad istället=)
i Måndags tog min älskling sitt körkort äntligen!!!!
BLEV SÅÅÅÅ GLAD!!!!
vi fira med att åka till Alingsås och käka på stures..=)
nu måste jag åka till jobbet så ha det!!!

Marie och jag=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja, du får nog som vanligt börja ta det lite lugnt och ta hand om dig....grattis till hans körkort, vad skönt och praktiskt och roligt. =) Kram

2:a kommentar, skriven , av Carina:

Shit vad lik du var Linda på detta kortet. :)

3:e kommentar, skriven , av malin:

haha.. jag tycker mest jag e lik min mamma för sisårdär 20 år sen..=)

Kommentera inlägget här :