Torsdag kväll=)

publicerat i Allmänt;
.. det betyder Fredag i morgon..=)... slutar redan kl 11 i morgon... sååå gott..!!!
På kvällen i morgon skall jag på sex party det skall bli kul=)
bara brudar!!
Jag hoppas jag får med mig syrran!!! det behöver hon plus att hon fyller ju år idag så då kan man ju passa på att fira henne !!!
På Lördag e det spelning med bandet ute i Kungälv.. skall bli kul,,.. men nervöst!!!
men jag känner inga där så det skall nog gå.. haha
Daniel skall med .. så det känns tryggt..!! vi får nog en slant för det oxå.. typ 500 spänn eller nått..
på Söndag jobbar jag mina 3 timmar på Servett =)
Idag blev det Ärtsoppa med Fläskpannkaka..=)
haha.. pannkakan ser helt galen ut..!!! men den gick ju ner lite i storlek när jag tog ut den sen..=)
var längesen jag käka detta.. Mamma gjorde det ofta när jag bodde hemma och mamma var frisk..=)
just nu kollar jag på Rosa bandet galan på tv.. bra musik..=)
Cancer e hemskt... alla borde bidra lite!!!!
Jag hämtade ju ut tavlan här om dan...
så nu sitter den ovanför sängen...=)
det var allt för idag=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tråkigt att man inte kunde hänga med.. men får bli att fixa i lyan så man får ordning på den.. är ju inte som dig som flyttar in på en dag ;) Jätte fint blev det med kollaget.. måste verkligen börja planera snart.. pang säger det så är det den 28 nov :)

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Hej! Vilken fin blogg du har!

Jag skulle också vilja bo i Jonsered! Bor du i hyresrätt? Genom vilket fastighetsbolag?

Det ser jättefint ut ju!

Kramkram!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

hej Lisa.. ja det e jätte mysigt här.. bor genom Wallnstam i hyresrätt..=)

Kommentera inlägget här :