åhhh snart....

publicerat i Allmänt;
.. e det dax för GREYS ANOTOMY!!!!!
och jag sitter bänkad.....=)
ensam hemma då killen har xboxkväll hos sin bror..=)
har tränat lite boll och gick även en runda runt på mitt favorit spår här i Jonsered=)
för här skall FAN brännas fett nu!!!!!!
kollar på IDOL nu... fan vad grym han Rahib eller vad han nu heter e!!!!!!
har faktiskt gått den där rundan varje dag nu i veckan..=)
igår så gjorde ju Daniel teorin.. och klarade det.. var så glad för hans skull.. jag gjorde chili con carne som vi åt på kvällen..=)
mmmm...

jag var på anhörighets möte mellan 18-20 igår.. men när jag kom hem så drog jag med Daniel ut på en runda..
The two mongos=)

och sen käkade vi..
hmm... ja älsklingen kommer väl hem sen...
håller på och förbereder och fixar för hans födelsedag på Fredag...
skall bli kul.. vi skall ju ut och äta med hans föräldrar och antagligen hans bror =)
nä.. nu skall jag hämta nått gott att snaska på till G.A !
snart sjunger ju Erik i Idol med...
ha det..
// Mulan

Kommentera inlägget här :