kul....

publicerat i Allmänt;
.. idag när jag väl hade bestämt mig för att jobba.. ja då går man och mår som sämst... bara för att jag la mig och vila några timmar så var jag som ett utsketet päron efteråt.. yrseln var som värst på mig... fy fan.. det var ingen rolig dag att jobba.. satt i kassan som en av världens sämsta Stevie Wonder imitiatörer då jag sitter och gungar med huvet fram och tillbaka för att hålla igång mitt huvud.. min läkare sa att det e det man skall göra mot yrseln så hjärnan vänjer sig vid det... knepigt.. men men.. där satt jag och gunga.. och var stelopererad i nacken typ.. snyggt.. =(
trött på att vara dålig nu... fick en annan tjej att ta mitt passa i morgon i allafall.. så i morgon blir det vila för att orka jobba hela nästa vecka...=(
ätit lite varma mackor nu.. och tycker synd o  mig själv.. tur man har sin goa godis här hos sig... skoja min låda vad han skall få massera fötter/rygg/ nacke sen.. haha.. =)..
// Mulan=)
<<<<------------ME??

Kommentera inlägget här :