mmmm...

publicerat i Allmänt;
Silken god wok jag gjort..=).. blev inspirerad av en annan bloggare...
så när hjärtat kom hem så tog vi och åkte och handlade lite grejer och sen hem och lagade mat..=)
det blev riktigt nam nam=)

mår alltid lite bättre på kvällen.. men hostan sitter där den sitter..=(
jag stannar nog hemma i morgon med så får jag se hur jag gör på Onsdag.. hatar att ligga hemma.. blir så rastlös så jag dör!!!
hmm.. hade ju en målare som kom hit i morse...
han titta på mina väggar och tyckte ju det att vad sjutton skulle han göra åt saken när han bara skulle slipa och spackla lite mer.. allt e ju redan spacklat.. han tyckte det var onödigt arbete och gick igen.. och ringde sen när han hade pratat med hon grintanten på Wallenstam.. tydligen skulle hon ringa upp mig...
det gjorde hon.. och den attityden hon har över allt detta e så vidrig.. hon var ju nu typ glad över att han sagt att han inte tyckte han kunde göra något för det sparar ju dom bara pengar på.. jag blir bara trött och leden och vill bara brita ut i gråt när jag pratar med henne..=(..
vill att hon från Hyresgästföreningen skall höra av sig nu... säga att hon pratat med dom och allt e fixat..!!
blir bara less av allt..
funderar starkt på att kontakta tv eller nått snart!!!
blir så förbannad!!!
nä nu e det mys med godisen framför tvn.. ha det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Yeah Karin:

Hej Malin!



Tänkte iallafall skriva och berätta att jag har hittat hit och kommer följa dig på bloggen, även om jag själv har slutat.



Kram Karin

2:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

ja, kontakta Plus och sätt Sverker på dem!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

men Karin.. oj vad glad jag e att höra från dig... tänkt på dig så... så glad att du följer min blogg!!!! KRAM

Kommentera inlägget här :