Nytt läge...

publicerat i Allmänt;

Ja då var man äntligen Jonseredbo då..=).. känns fantatsikt skönt... sovrummet e klart... förutom tvn som skall upp på väggen bara.. men först måste jag få tag på en tv till stora rummet innan..=).. köket e klart.. hallen.. badrummet... behöver bara fixa väggarna i Vardagsrummet så e det klart sen med..=)... puckona som bodde här innan har ju bara satt spackel i alla hål och lämnat det så... så jag har fullt med vita fläckar i hela vardagsrummet!!! smart!!! så jag skall ringa fastighets skötaren i morgon mellan 9-11 och hoppas på att få nya tapeter!!!

trivs som fisken.. och Helge med..=)...

var en tuff helg... men jag visste ju att det skulle va så...

Idag ringde äntligen ett par på min gamla lägenhet oxå.. skall visa den för dom i morgon.. jag hoppas så att dom vill ha den och flyttar in så fort som möjligt.. den står ju tom nu!!!!

lite smakprov på min lägenhet...

  

SOVRUMMET=)

 

KÖKET =)



Det ofärdiga vardagsrummet!

Nu e det snart dax för träning.. så tjip och hajk..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marielle:

Jättenice!!!! Vi svänger gärna förbi någon dag kanske på lördag redan kanske.....

2:a kommentar, skriven , av Adler:

Men shit va snygg den ser ut att vara!? =O =P

3:e kommentar, skriven , av Malin:

gör det.. e hemma till fram till halv tre sen drar jag och jobbar..=).. ni e så välkomna så=)

4:e kommentar, skriven , av jenny molin:

wow vilken snygg lya du skaffat dig!!!!hoppas nu du bor där ett tag. =)

5:e kommentar, skriven , av Marie Karlsson:

Ser jätte fint ut.. förstår att du är nöjd.. ses imorgon!! :)

6:e kommentar, skriven , av pappa:

Ser fint ut, gumman. Hoppas komma ner snart och hälsa på.

Kommentera inlägget här :